کد خبر : 8295 / /
/

اخبار روز / اخبار حوادث / اخبار قتل

​قتل زن جوان در شهرستان بوشهر عاملان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی، عاملان قتل زنی جوان در شهرستان بوشهر کمتر ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

قتل زن بی گناه 

 سردار حیدر سوسنی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع قتل زنی جوان در شهر عالیشهر، موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد این زن در جریان اختلاف و نزاع خانوادگی همسر و زن جدید همسرش، بر اثر اصابت چاقو و شیشه در شهر عالیشهر به قتل رسیده است.

قتل

فرمانده انتظامی استان بوشهر ابراز داشت:کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری عاملان قتل آغاز کرده و با توجه به اسناد و ادله موجود توانستند دو نفر عامل قتل را که به قصد مخفی شدن در حال متواری شدن به سمت شهرستان مشهد بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

سوسنی تصریح کرد: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرمی بودند در ادامه تحقیقات باتوجه به اظهارات شهود و مستندات کشف شده از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی لب به اعتراف گشوده و به قتل این زن با انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.