کد خبر : 8434 / /
/

اخبار روز / اخبار حوادث / اخبار قتل

​مرد جوان همسر و مادرهمسرخود را در یکی از روستاهای شهرستان خوی به قتل رساند.

قتل عام در خوی اتفاق افتاد.در جریان این قتل عام مرد جوان همسر و مادر همسر خود را قتل عام کرد.متهم به قتل عام بعد از اجرای قتل عام دستگیر شد.

قتل عام خانوادگی

ظهر تاسوعای امسال در حالی که عده ای از اهالی روستای سراب در یک هیئت عزاداری مشغول اجرای مراسم بودند،ناگهان صدای فریاد از خانه اکرم محمدلو برخاست.

هیئت تا خانه آنها تنها 50 متر فاصله داشت و در کسر از ثانیه اهالی روستا مقابل خانه اکرم سرازیر شدند و دیدند که زن میانسال غرق در خون روی زمین افتاده بود و دخترش به نام مهدیه بابالو هم داخل خانه در خون می غلتید.

قتل عام

قلی علی محمدی ،از بستگان مقتولین و همچنین عضو شورای روستای سراب از توابع شهرستان خوی؛ که حادثه در آن روستا اتفاق افتاده بود، در گفتگو با خبرنگار رکنا،جزئیات این حادثه را اینطور تشریح کرد:«مهدیه متولد سال 80 بود و دو سال قبل با پسرخاله خود به نام مهدی ازدواج کرده بود.اما درست از همان لحظه عقد با هم اختلاف داشتند.گفته می شد که مهدی قبل از این ازدواج دل در گرو دختری دیگر داشت و تحت تاثیر حرف خانواده و احساسات تن به ازدواج با مهدیه داده بود.»

جزئیات قتل عام هولناک

علی محمدی در ادامه گفت:«مدتی بود که مهدی و همسرش در کش و قوس اختلافات بوده و تصمیم به طلاق داشتند.روز حادثه مهدیه و برادرانش که ساکن روستای قرقلعه خوی هستند برای سر زدن به مادرشان و شرکت در نذری روز تاسوعا به روستای سراب آمده بودند.مهدی هم از قبل به روستا آمده بود و وقتی مادر و دختر در خانه تنها بودند سراغ آنها رفته بود و اول به مهدیه تیراندازی کرده بود و بعد مادرش را به گلوله بسته بود.و در واقع خاله و دختر خاله خود را به قتل رساند.»

متهم بعد از قتل متواری شد اما چند روز بعد شناسایی و دستگیر شد.

علی محمدی در آخر گفت:«اهالی روستا باید بهتر است عقاید خود را به فرزندانشان تحمیل نکنند و پشتیبان کارهای اشتباه انها نباشند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.