کد خبر : 8450 / /
/

اخبار روز / اخبار حوادث / اخبار قتل

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 9 اخلالگر امنیت عمومی در اصفهان خبر داد.

سرهنگ حمید رضا اکبری گفت: 9 فرد شرور که نیمه های شب گذشته با عربده کشی و درگیری امنیت یکی از مناطق شهر بهارستان را بهم ریخته بودند در عملیات ضربتی ماموران دستگیر شدند.

دستگیری هولناک / شمشیرکشی در اصفهان

وی بیان داشت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه عده ای افراد شرور با عربده کشی و ایجاد درگیری در یکی از مناطق شهر بهارستان نظم و امنیت عمومی را بهم ریخته و باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بودند موضوع با حساسیت ویژه ای در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

حوادث

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از دریافت اطلاعات لازم از شاهدان عینی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه خود موفق شدند در کوتاه ترین زمان ممکن این افراد شناسائی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی تمامی این افراد را که اقدام به شُرب خمر کرده و با عربده کشی و درگیری و ایراد ضرب و جرح در قهوه خانه ای در شهر بهارستان امنیت این منطقه را مختل و باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بودند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی از کشف 10 تیغه شمشیر و قمه از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی استان با هرکسی که بخواهد امنیت و آسایش مردم را سلب نماید قاطعانه برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.