کد خبر : 8482 / /
/

اخبار روز / اخبار حوادث / اخبار قتل

​مهمانی مختلط در آبادان بوی مرگ می داد

 

 

در پی افزایش بستری های بیماران کرونایی در سطح شهرستان آبادان چند روز پیش تعداد تقریبی ۲۰ دختر و پسر جوان که برخی از آنها کسبه بازار بودند به دلیل مبتلا شدن به کرونا در مراکز درمانی آبادان بستری شدند.

تمامی این دختر و پسرها  در یک « پارتی مختلط شبانه به کرونا مبتلا شدند که حال برخی از این بیماران خوب نیست و یک نفر از شرکت کنندگان پارتی شبانه فوت شده است.

فوت یک کرونایی در پارتی شبانه آبادان

گفتنی است مهمانی‌ها و پارتی‌های شبانه  خلاف قانون بوده و تخلف است، به دنبال مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تجمعات ممنوع بوده و حال نام این تجمع پارتی باشد که برگزاری پارتی به طور کلی خلاف قوانین است.

بازداشت 20 دختر و پسر در پارتی شبانه آبادان

در عین حال در این پارتی‌ها چیزهایی خورده شده و کشیده می‌شود که آنهم خلاف قانون کشور است و با توجه به اینکه در طول شبانه روز گزارشات زیادی در خصوص برگزاری پارتی های شبانه درآبادان گزارش می شود مسئولین امر با شرکت کنندگان وبرگزار گنندگان اینگونه مراسمات برخوردی جدی نمایند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.