کد خبر : 8669 / /
/

اخبار روز / اخبار حوادث / اخبار قتل

​جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای با ۱۴۰ فقره کلاهبرداری در نیشابور با خالکوبی هایش لو رفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری عامل تهدید یکی از شهروندان با سلاح گرم و کشف ۱۴۰ فقره جعل و کلاهبرداری از سراسر کشور در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر گفت: درپی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ که مالک یک واحد صنفی بود مبنی بر تهدید وی با سلاح گرم به قصد اخاذی بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ قدس به محل اعزام شدند.

ترفند عجیب این مرد در مشهد

این مقام انتظامی افزود: با بازبینی دقیق دوربین‌ها مشخص شد فردی پس از تهدید با یک قبضه سلاح گرم متوجه به صدا در آمدن آژیر مغازه از سوی مالک شده که بلافاصله از محل متواری می‌شود که در ادامه با پیگیری مقام قضایی و با دستور صادره ماموران کلانتری ۱۳ قدس به همراه پلیس آگاهی مأموریت یافتند تا حصول نتیجه موضوع را بررسی، که با مشخص شدن چهره متهم به سرنخ های مهمی دست پیدا کردند این مرد شیاد را از روی خالکوبی اش شناسایی و دستگیر کردند.

حوادث

سرهنگ حسینعلی زاده تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده در ادامه تحقیقات خود متوجه شدند که متهم به دلیل ۱۴۰ فقره جعل قولنامه و سند همچنین کلاهبرداری های مختلف در چند استان کشور تحت تعقیب قضایی است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با رد زنی های گسترده اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده متهم پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۱۳ تیر جنگی از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان با تقدیر از حمایت‌های دستگاه قضایی و همکاری شهروندان با پلیس خطاب به شهروندان توصیه کرد: در زمان مواجهه با چنین صحنه‌هایی ضمن حفظ آرامش می بایست مشخصات و چهره متهمان و یا هر موضوع دیگری از قبیل خالکوبی و ... که پلیس را در کشف جرم کمک می‌کند به خاطر سپرده و بلافاصله مراتب را به پلیس اعلام کنند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.