کد خبر : 8708 / /
/

اخبار روز / اخبار حوادث / اخبار قتل

​سارقی که برای فرار از چنگ مال باخته، او را در کوچه بن بست بین دو خودرو پرس کرد، تحت تعقیب پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت.

این حادثه هولناک ، سوم شهریور در منطقه سیدی مشهد هنگامی رخ داد که سارق جوان حدود ساعت 3:30 بامداد وارد کوچه ای بن بست شد و به بررسی خودروهای پارک شده در حاشیه کوچه پرداخت.

قتل هولناک در مشهد

در همین حال پراید مدل پایینی را دید که می توانست آن را سرقت کند. او بدون توجه به این که پراید مذکور «نان» خانواده ای را تامین می کند، به راحتی در آن را باز کرد و پشت فرمان نشست اما زمانی که خودرو را روشن کرد همسر مالک خودرو با شنیدن صدای پرایدشان، بلافاصله کنار پنجره آمد و جوانی را دید که پشت فرمان نشسته و قصد سرقت خودرو را دارد.

با فریادهای این زن، بلافاصله شوهر او با همان لباس های داخل منزل، بیرون پرید و فریادزنان به دنبال خودرو دوید. سارق جوان هم که نمی دانست انتهای کوچه بن بست است.

قتل

پدال گاز را فشرد تا از چنگ مال باخته بگریزد. در همین حال بود که مرد میان سال، خود را به سارق رساند و تلاش کرد او را متوقف کند ولی دزد بی رحم که برای فرار از این مخمصه با چند خودروی پارک شده در حاشیه کوچه نیز تصادف کرده بود، در انتهای کوچه زمانی دور زد که مال باخته را بین دو خودرو پرس کرد و از آن محل گریخت.

با سر و صداهای ایجاد شده، تعدادی از همسایگان و اهالی از خانه هایشان بیرون آمدند و با دیدن پیکر خون آلود «غلام- ج» با نیروهای اورژانس تماس گرفتند اما وقتی پیکر این مرد مال باخته به بیمارستان امدادی شهید کامیاب رسید که دیگر علایم حیاتی نداشت و جان خود را از دست داده بود.

با گزارش این ماجرای هولناک به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، بی درنگ قاضی «محمود عارفی راد» در همان ساعات اولیه بامداد عازم منطقه سیدی شد و به تحقیق در این باره پرداخت. با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، گروه تخصصی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز در محل حضور یافتند و با صدور دستورات محرمانه ای از سوی قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، ردیابی های اطلاعاتی را آغاز کردند. تحقیقات میدانی و رصدهای پلیسی، دامنه بررسی ها را به شهرک ابوذر  مشهد کشاند، جایی که سارق سنگدل، خودروی پراید مدل پایین را رها کرده بود.

بنابر گزارش خراسان، بدین ترتیب اثربرداری از صحنه جرم در حالی ادامه یافت که سرنخ هایی از عامل این جنایت وحشتناک به دست آمد و پیگیری ماجرا با راهنمایی های قاضی «عارفی راد» وارد مرحله جدیدی شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.