کد خبر : 8716 / /
/

اخبار روز / اخبار حوادث / اخبار قتل

​ زورگیرانی که از کودک 3 ساله به عنوان پوشش استفاده می کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ " پیمان احمدی "  رئیس کلانتری 135 آزادی در گفتگو اظهار داشت: با وقوع سرقت های خشن سریالی از شهروندان در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار این کلانتری قرار گرفت.

زورگیری هولناک از کودک

رییس کلانتری 135 آزادی افزود: ماموران کلانتری پس از دریافت این اطلاعات مهم تحقیقات گسترده را آغاز کردند و متوجه شدند، 4 مرد جوان با استفاده از یک کودک 3 ساله به عنوان پوشش از زنان و مردان با شیوه و شگرد خفت گیری با سلاح گرم و سرقت کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: تیم عملیات کلانتری 135 آزادی پس از اظهارات شاهدان با بازبینی دوربین های مداربسته در میدان آزادی پلاک خودرو مذکور که یک زانتیا سفید رنگ بود را شناسایی کردند.

حوادث

سرهنگ احمدی تصریح کرد: بنابرحساسیت موضوع ماموران کلانتری با استعلام پلاک و بازبینی دوربین های مدار بسته هویت و مخفیگاه زورگیران را در غرب تهران شناسایی کردند و آن هارا تحت نظر گرفتند.

این مقام پلیسی درباره دستگیری زورگیران به خبرنگار رکنا، توضیح داد: ماموران کلانتری 135 آزادی پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات هماهنگ 4 زورگیر خشن را بازداشت و جهت تحقیقات ابتدایی به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ پیمان احمدی بیان داشت: متهمان در بازجویی های فنی صراحتا به جرم خود مبنی بر زورگیری از مردم با پوشش کردن کودک 3 ساله اعتراف کردند.

گفتگو با سردسته زورگیران زانتیا سوار

نامش هیرکان است و 22 سال دارد. او چند وقتی است که از شهرستان به تهران آمده و این روز ها به جرم تشکیل باند زورگیری در تهران با همدستانش بازداشت شده است.

چه شد که بازداشت شدی ؟

یک زانتیا سفید رنگ در اختیار داشتیم که متعلق به اشکان بود. در میدان آزادی به عنوان مسافرکش با چاقو و قمه وسایل با ارزش مردم را مثل تلفن همراه و پول نقد سرقت می کردیم.

شیوه و شگرد سرقت به چه نحوی بود ؟

پس از سوار کردن مردم به عنوان مسافر از آن ها با خشونت چاقو و قامه سرقت می کردیم. برای اینکه مردم به ما شک نکنند از یک کودک 3 ساله به عنوان پوشش استفاده کردیم.

کودک 3 ساله را از کجا آوردید ؟

پسر اشوان صاحب خودرو زانتیا است.

مادر کودک 3 ساله کجاست ؟

در شهرستان مریض است و اشوان برای خرج بیماری او با فرندش به تهران آمده و از مردم زورگیری می کند.

با همدستانت کجا آشنا شدی ؟

در میدان میوه و تره بار کاری می کردیم و از همانجا با یکدیگر آشنا شدیم و نقشه تشکیل باند را کشیدیم.

چگونه بازداشت شدی ؟

پس از آخرین سرقت در میدان آزادی، نیمه شب بود در یک عملیات پلیسی توسط ماموران دستگیر شدیم.

ارزشش رو داشت ؟

نه، به هیچ عنوان پشیمان هستم.

بنابراین گزارش، با تائید سرهنگ " پیمان احمدی" رئیس کلانتری 135 آزادی متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.