کد خبر : 8869 / /
/

اخبار روز / اخبار حوادث / اخبار قتل

​خواهر و برادر یاسوجی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا کمتر از ۱۰ روز جان خود را از دست دادند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کرونا سیری ناپذیر از گرفتن جان پیر و جوان و زن و مرد به تاختن خود ادامه می‌دهد و حالا شاهد ابتلای درون خانوادگی و مرگ دردناک دوبرادر، خواهر و برادر، مادر و دختر یاسوجی، مرگ زن و شوهر معلم گچسارانی بر اثر کرونا به صورت همزمان در استان هستیم.

مرگ تلخ در یاسوج

ملک پور افزود: شنیدن خبر غم بار فوت خواهر و برادر یاسوجی به فاصله کمتر از ۱۰ روز دل هر انسانی را به درد می‌آورد، چرا که فوت هر عضو برای یک خانواده بسیار سنگین و دردناک است، اما این درد زمانی سنگین‌تر می‌شود که در کمتر از ۱۰ روز غم از دست دادن عزیزان برای بازماندگان دوبرابر شود

حوادث

دکتر علی رضا ملک پور ادامه داد: درصد کشندگی کشور در بیماران بستری ۸/۲۴ است و استان ما ۴/۱ است، یعنی مرگ و میر بیماران بستری ما تقریبا یک دوم متوسط کشوری است.

وی اضافه کرد: مجموع بیماران بستری در بیمارستان‌های معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۵۳۱ نفر است که از این تعداد ۲۸۳ نفر مبتلای قطعی و ۴۹ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه درمان بستری هستند.

حوادث دردناک برای خواهر و برادر

ملک پور همچینن با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان‌های دولتی این استان برای بستری بیماران کرونایی تکمیل شده است گفت: با توجه به افزایش تعداد بستری‌های کرونا اکنون بیمارستان‌ها به حداکثر ظرفیت رسیده‌اند و اگر کمکی در این زمینه نشود و مردم رعایت نکنند برای بستری بیماران جدید با چالش مواجه خواهیم شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مردم استان خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و همچنین از رفتن به سفر‌های غیرضروری و مکان‌های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرمستانها، پارک‌ها و بازار خودداری کنند

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.