کد خبر : 8914 / /
/

اخبار روز / اخبار حوادث / اخبار قتل

​نتایج آزمون علمی سازمان آتش نشانی تهران اعلام شد. 131 زن و 1117 مرد موفق شدند تا در آزمون اول این سازمان نمرات لازم را کسب کنند.

آزمون عملی سازمان آتش نشانی برگزار شد. امروز نتایج آزمون اول آتش نشانی روی سایت سازمان آتش نشانی تهران قرار گرفت. برگزیدگان در سازمان آتش نشانی تهران پس از شرکت در آزمون عملی می توانند به عنوان آتش نشان در در دوره های آموزشی شرکت و نهایتاً به طور رسمی استخدام شوند.

آزمون آتش نشانی

سایت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران اسامی 131 زن و 1117 مرد پذیرفته شده در آزمون علمی استخدامی سازمان آتش نشانی تهران را اعلام کرد.

سازمان آتش نشانی تهران به 116  نیروی عملیاتی جدید نیاز دارد که 100 نفر از آقایان و 16 نفر از خانم ها می توانند در آن شروع به کار کنند.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در مورد اعلام نتیجه استخدامی سازمان آتش نشانی تهران گفت: امروز تعدادی از پذیرفته شدگان در آزمون علمی استخدامی سازمان آتش نشانی تهران معرفی شده اند و به شرط فراهم شدن شرایط کرونایی و اخذ مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا، آزمون دوم یا عملی و نفرات اصلی برای سازمان اعلام می شوند.

ملکی ادامه داد: طبق آزمون اول، 5000 نفر از آقایان و 500 نفر از بانوان در آزمون علمی شرکت کردند و اکنون چند برابر ظرفیت از نفرات اصلی که سازمان به آن ها نیازمند است، معرفی شده اند. افراد برگزیده شده در آزمون علمی، پس از شرکت در آزمون عملی در نهایت به کمک میانگین آزمون علمی و عملی به مرکز آموزش سازمان آتش نشانی معرفی می شوند. پذیرفته شدگان پس از انجام آزمون های ورزشی و عملی باید مراحل گزینش، پزشکی و سایر موارد را طی کنند تا نهایتاً نفرات برتر به مرکز آموزش معرفی شده و برای گذراندن دوره های لازم در سازمان معرفی می شوند

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.