کد خبر : 8926 / /
/

اخبار روز / اخبار حوادث / اخبار قتل

​معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک گوشی قاپ تکرو خبر داد و گفت: متهم به 30 فقره سرقت معترف شد.

سرهنگ "علی کنجوریان" در توضیح این خبر بیان داشت: با شکایت خانم جوانی در رابطه با سرقت گوشی تلفن همراهش به شیوه قاپ زنی، پرونده برای  رسیدگی تخصصی به  اداره ۱۸ پلیس آگاهی پایتخت ارجاع شد.

کارآگاهان با بازبینی دوربین های مداربسته اطراف محل سرقت، موفق شدند تصویر متهم را بدست بیاورند. در ادامه تحقیقات کارآگاهان به سراغ تصاویر مجرمان سابقه دار رفته و هویت سارق را به نام حمید  متهمی سابقه دار شناسایی شد.

سارق گوشی زنان تهران دستگیر شد

حوادث

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران ادامه داد:  با شناسایی هویت متهم گوشی قاپ، مشخص شد، متهم به صورت تک نفره با موتورسیکلت پلاک مخدوش با قاپزنی  به سرقت گوشی تلفن همراه از دختران و زنان جوان می پردازد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با شناسایی خانه مجردی متهم،  پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی های بیشتر از آن مکان 2 دستگاه گوشی سرقتی کشف شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه  متهم جوان به ۳۰ فقره گوشی قاپی اعتراف کرد، اضافه کرد: تا کنون  ۲۸ تن از شاکیان شناسایی و مالخر اموال سرقتی نیز در عملیات دیگری دستگیر شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.