کد خبر : 8992 / /
/

اخبار روز / اخبار حوادث / اخبار قتل

​خودروی لاکچری بی ام و که در خیابان اندرزگو 12 دور به دور خود چرخیده بود توقیف شد.

سرهنگ محمد کالوسی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران گفت : خودروی بی ام و در طرح های دور دور شبانه در خیابان اندرزگو توقیف شده است البته این خودرو ساعت 4 صبح باعث سلب آسایش و ایجاد مزاحمت برای شهروندان در خیابان اندرزگو کرده است.

حوادث در اندرزگو

سرهنگ کالوسی اظهار داشت: راننده بی ام و در خیابان اندرزگو 12 دور خودرویش را به دور خود چرخانده بود که صدای این حرکت نامتعارف با خودرو باعث اعتراض شهروندان شد .

وی افزود: با اعتراضاتی که شهروندان کرده بودند پلیس وارد عمل شده و خودرو را توقیف کرد و راننده در زمان توقیف خودرو عنوان داشت که بخاطر هیجان دست به این کار زده است. شهروندان برای خالی کردن هیجانات خود باید به پیست های خودرو یا در بیابان ها این هیجانات را خالی کنند نه اینکه در ساعت 4 صبح باعث مزاحمت و بیدار شدن شهروندان شوند.

راننده خودروی بی ام و به خبرنگار رکنا گفت: من اغفال شدم، چند نفر پیشنهاد دادند که با خودروی مدل بالایم حرکات غیرمتعارف انجام دهم که من نیز از روی بچگی این کار را انجام دادم و پشیمانم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.