کد خبر : 9187 / /
/

اخبار روز / اخبار حوادث / اخبار قتل

​هنوز یک هفته بیشتر از آشنایی من با این گروه شرور نمی گذرد که متاسفانه توسط پلیس دستگیر شدیم و حالا من هم به همین راحتی سابقه دار می شوم و در زمره تبهکاران و خلافکاران قرار می گیرم چرا که ...

این ها بخشی از اظهارات نوجوان 17ساله ای است که به همراه چند خلافکار حرفه ای و سابقه دار توسط نیروهای گشت کلانتری سپاد مشهد دستگیر شده و در دایره اطلاعات مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفته بود

ماجرا از چه قرار بود؟

این نوجوان که هیچ گونه سابقه خلافکاری و اوباش گری نداشت، پس از پاسخ به سوالات افسر پرونده درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: پدر ومادرم حدود یک سال قبل از یکدیگر جدا شدند چرا که از سال ها قبل مدام با هم دعوا می کردند و درگیر بودند

حوادث

پدرم به مواد مخدر اعتیاد داشت و همین موضوع ریشه همه ناسازگاری ها بود. خلاصه مدتی بعد مادرم ازدواج کرد و به دنبال سرنوشت خودش رفت.

در این میان پدرم نیز که نمی توانست اجاره خانه را پرداخت کند حدود دو هفته قبل منزل کوچکی را در حاشیه شهر اجاره کرد و ما برای ادامه زندگی در حالی به این محله آمدیم که من هم به دلیل طلاق پدر و مادرم نتوانستم ادامه تحصیل بدهم و به ناچار درس و مدرسه را رها کردم اما در همان چند روز اول زندگی در این محل با گروهی آشنا شدم که اهل خلافکاری و شرارت بودند، به همین دلیل بسیاری از اهالی از آن ها می ترسیدند.

من هم برای آن که مورد توجه دیگران قرار بگیرم و در این محل خودی نشان بدهم تا دیگران مزاحم نشوند، سعی کردم وارد گروه این افراد شرور بشوم تا در حاشیه امن قرار بگیرم. 

همه اعضای این گروه که از من بزرگ تر بودند سوابق زندان داشتند ولی من حتی یک بار هم خلافی نکرده بودم تا دستگیر شوم. با وجود این هنوز یک هفته بیشتر از ورودم به این گروه شرارت نگذشته بود که به پیشنهاد یکی از آن ها بساط مشروب خوری را پهن کردیم و هر کدام مقداری مشروب الکلی نوشیدیم اما من که تا به حال از این گونه خلافکاری ها دور بودم سعی کردم کمتر از دیگران مشروبات الکلی مصرف کنم. 

خلاصه بعد از آن سوار خودروی یکی از اعضای گروه شدیم تا چهار نفری دوری بزنیم و خودی نشان بدهیم. در این هنگام دوستانم قصد داشتند برای دو دختری که کنار خیابان ایستاده بودند ایجاد مزاحمت کنند ولی صاحب یک فروشگاه با دیدن این صحنه ناراحت شد و تلاش کرد از ایجاد مزاحمت برای دختران جوان جلوگیری کند. ما هم که حال طبیعی نداشتیم از خودرو پیاده شدیم ولی ناگهان سه نفر از دوستانم به فروشگاه آن مرد حمله ور شدند و شیشه های مغازه اش را تخریب کردند.

در همین گیر و دار ناگهان ماموران گشت کلانتری سپاد از راه رسیدند و ما هم با دیدن نیروهای انتظامی به داخل خودرو پریدیم و فرار کردیم اما نیروهای انتظامی به تعقیب ما پرداختند تا این که پس از برخورد و تصادف با چند خودرو و اموال شهرداری بالاخره چرخ های خودرو درون جدول حاشیه خیابان افتاد و دستگیر شدیم و ...

شایان ذکر است، با صدور دستوری ویژه از سوی سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) تحقیقات نیروهای دایره اطلاعات کلانتری برای کشف تبهکاری های دیگر این باند شرارت در حالی ادامه یافت که برخی از شهروندان به خاطر دستگیری اعضای این باند از پلیس قدردانی می کردند.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.