کد خبر : 9402 / /
/

اخبار روز / اخبار حوادث / اخبار قتل

​صبح روز 9 خرداد ماه مهندس طاهری کارمند امامزاده صالح(ع) با شلیک گلوله به قتل رسید.

به قلم قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران: در میانه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در خردادماه بود که مهندس طاهری معاون عمرانی امامزاده صالح در هنگام خروج از منزل در محله تجریش با ضرب گلوله به قتل رسید

جزئیات قتل هولناک

قاتل با تظاهر به نابینا بودن و با عصای سفید و لباس عربی و عینک دودی و ماسک به درِمنزل مقتول مراجعه و به محض خروج وی اقدام به شلیک گلوله می نماید.

انتخابات ریاست جمهوری،قتل به نحوه ترور و تمسک برخی سایت ها به سیاسی کردن قتل موجب شد تا شناسایی قاتل و دستگیری وی با سرعت بیشتری انجام شود

قتل

به یاد دارم که سه شبانه روز با مجموعه اداره ۱۰ پلیس آگاهی نخوابیدم و فرضیه سازی کردیم و افراد زیادی را برای تحقیق وقت و بی وقت آوردیم پس از تحقیق، آزاد کردیم.

شاید ۱۰ فرضیه بررسی شد و پس از نافرجام بودن آن را ابطال می کردیم و سراغ فرضیه بعدی میرفتیم.فرضیه آخر که منجر به دستگیری قاتل شد رو مطرح و پس از بررسی فنی به این نتیجه رسیدیم که قاتل فرد جوانی می باشد که با خانواده مهندس طاهری در ارتباط بوده است.

یقین من به قتل توسط ایشان و تردید برخی از مجموعه پلیس به این فرد موجب شد که شخصاً با عوامل پلیس جهت دستگیری وی اقدام کنیم. با توجه به حساسیت موضوع همان شب با بدست آوردن آدرس وی برای دستگیری مراجعه کردیم. اولین آدرس منزل پدری وی بود که در آنجا حضور نداشت و وارد منزل هم نشدیم و موضوع را در پوشش دستگیری مواد مخدر فروش ( همسایه بغل)اعلام کردیم تا قاتل هوشیار نشود.

بعد مراجعه به یکی دو آدرس دیگر و عدم حضوری وی به دلایل مختلف به درِ منزل پدر خانم وی مراجعه که با عدم همکاری وی مواجه شدیم. اما با صحبت با وی قبول کرد که با ما به منزل متهم(داماد وی)مراجعه کنیم.

به درِ منزل متهم رفتیم و به نحوی که همسایه ها متوجه نشوندمتهم دستگیر و به پلیس آورده شد. تا صبح با او صحبت کردیم و دلایل و انگیزه قتل را گفتیم اما قبول دار نمیشد. طبیعی بود انکار وی و البته وظیفه متهم همین است و ما نباید اقرار محور باشیم. صبح یکی دو ساعتی استراحت کردیم تا ظهر هنگام قتل را اعتراف و انگیزه خود را نیز بیان نمود.

نتیجه سه شبانه روز کار بی وقفه جواب داد و متهم دستگیر شد. انگیزه قتل کاملا شخصی بود و ارتباطی به مسایل سیاسی و انتخابات نداشت.میخواهم بگویم که هر قتلی قابل کشف است فقط پشتکار و درایت و شجاعت

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.