کد خبر : 9418 / /
/

اخبار قتل| اخبار حوادث| اخبار قتل های خانوادگی| اخبار روز

رضا علی بخشی از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در پاکدشت خبر داد.

رضا علی بخشی از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در شهرستان پاکدشت بر داد.

رضا علی بخشی از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در پاکدشت خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فرماندهی و کنترل شهرستان مبنی وقوع یک مورد قتل در منطقه جیتو، عوامل پلیس آگاهی این شهرستان بلافاصله خود را به محل رسانده و به دنبال بررسی صحنه و تن پیمایی جسد ، آثار اصابت بیل و میل گرد به ناحیه سر نشانه هایی از درگیری و وقوع قتل را نمایان می کرد، لذا موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی پاکدشت افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با شناسایی مقتول که مردی ۶۸ ساله بود تحقیقات را از خانواده مقتول آغاز کردند.

قتل با بیل در تهران

علی بخشی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه فرزند مقتول اعلام داشت پدرم با فردی به نام ناصر مشاجره لفظی داشته و احتمال می رود که این جنایت کار او باشد، با شناسایی محل اختفای متهم در پارک لاله تهران و پس از هماهنگی با مقام قضائی، قاتل در یک عملیات پلیسی دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده، به قتل اعتراف و اعلام کرد حین مشاجره با وی درگیر شده و کنترلم را ازدست دادم و با بیل و میل گرد به سر مقتول زدم و وی را به قتل رساندم.

وی در پایان اظهار کرد، متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی جهت ادامه رسیدگی تحویل مراجع قضایی داده شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.