کد خبر : 10528 / /
/

جسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و جیحون بایرامف وزیر خارجه جمهوری آذربایجان روز شنبه در یک گفت‌وگوی تلفنی درخصوص روابط دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: با همکارم آقای جیحون بایرامف «وزیر خارجه آذربایجان» در مورد نقشه راه رو به جلوی مناسبات همه جانبه، گفتگویی صریح، صمیمی و سازنده داشتیم.

جسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و جیحون بایرامف وزیر خارجه جمهوری آذربایجان روز شنبه در یک گفت‌وگوی تلفنی درخصوص روابط دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند. در این مکالمه با اشاره به تماس‌های سازنده اخیر دو وزیر، از آزادی دو راننده ایرانی بازداشتی در جمهوری آذربایجان تمجید نموده و این اقدام را اقدامی سازنده توصیف کردکه می‌تواند فضای لازم را جهت حل و فصل سوتفاهمات فراهم نماید.(ایسنا)

این دیپلمات عالی رتبه کشورمان در صفحه توییتر خود با اشاره به این تماس تلفنی نوشت:

«‌جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان دو همسایه مسلمانند، با مشترکات فراوان. با همکارم آقای جیحون بایرامف در مورد نقشه راه رو به جلوی مناسبات همه جانبه، گفتگویی صریح، صمیمی و سازنده داشتیم. روابط دو دولت و دو ملت در سایه احترام متقابل توسعه می یابد.»(ایسنا)

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.