کد خبر : 10737 / /
/

میرزا علی آیت اللهی در یادداشتی نوشت: در دوره اصلاحات یکی از وزرا نزد مسئولین روزنامه کیهان مقبول بود و از او حمایت می کرند.

 

آیت اللهی در یادداشتی نوشت: جناب علم الهدی صبور باشید و از موضع تهمت حمایت از داماد دوری بفرمایید عملکرد رئیس جمهور مورد قضاوت مردم قرار خواهد گرفت و آنها بهترین ارزیاب هستند.

میرزا علی آیت اللهی در یادداشتی نوشت: در دوره اصلاحات یکی از وزرا نزد مسئولین روزنامه کیهان مقبول بود و از او حمایت می کرند. 

هرچه این روزنامه حمایتش بیشتر می شد ابهام و مخالفت اعضای کابینه نسبت به وزیر بیشتر می شد. پیغام دادم که اگر این وزیر را دوستش دارید دست از سرش بردارید و در روزنامه تان از او حمایتی نکنید!

جناب علم الهدی( سلمه الله) به رسم نامتعارفی از رئیس جمهور حمایت می کنند و این کار به نفع داماد نیست. آخرین مورد داستان هک سیستم توزیع بنزین است. سیستمی که سالها است به صورت آفلاین کار میکند و آخرین باری که دردوره های قبل هک شده بود کمتر از ۲ روز مشکل حل شد و درمورد جدید هنوز حل نشده و در  صورت رفع اشکال کمترین ارتباط با رئیس جمهور و دستورات سیاستی و بازدید از پمپ بنزین  دارد. بحثی فنی است که هیچکدام از مسئولین وزارت نفت و سایر دستگاه ها علاقه ندارند در رفع مشکل تاخیر کنند و یا ناموفق باشند.

دولت را در هاله ای از تقدس و توانمندی باورناپذیر قرار ندهید که نتیجه معکوس می دهد. جناب علم الهدی صبور باشید و از موضع تهمت حمایت از داماد دوری بفرمایید عملکرد رئیس جمهور مورد قضاوت مردم قرار خواهد گرفت و آنها بهترین ارزیاب هستند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.