کد خبر : 11639 / /
/

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی گفت که تهدیدهای مقام‌های این رژیم علیه ایران تنها برای ترساندن دولت آمریکاست.

تخصیص بودجه‌های هنگفت به ارتش اسرائیل با هدف حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران، فایده‌ای ندارد و تنها هدر دادن میلیاردها دلار است.

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی گفت که تهدیدهای مقام‌های این رژیم علیه ایران تنها برای ترساندن دولت آمریکاست.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، «ایهوت اولمرت»  روز شنبه به روزنامه عبری زبان «معاریو» افزود: اسرائیل هرگز به ایران حمله نخواهد کرد و تمام آمادگی‌ها و اقداماتی که اسرائیل مدعی است برای حمله به ایران انجام می‌دهد با هدف ترساندن دولت آمریکاست.

وی اضافه کرد: تخصیص بودجه‌های هنگفت به ارتش اسرائیل با هدف حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران، فایده‌ای ندارد و تنها هدر دادن میلیاردها دلار است.

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی از سیاست‌های «نفتالی بنت» نخست وزیر کنونی این رژیم در خصوص برنامه هسته‌ای ایران انتقاد و بیان کرد که این سیاست‌ها به تقابل اسرائیل با آمریکا منجر می‌شود.

اولمرت همچنین خواستار دنباله‌روی از رویکرد و سیاست گفت‌وگوی دیپلماتیک آرام با جو بایدن، رییس‌جمهوری آمریکا و دوری از لفاظی‌های خصمانه شد و اظهار داشت که منافع مشترکی میان رژیم صهیونیستی و آمریکا وجود دارد.

پیش‌تر مقام های رژیم صهیونیستی با لفاظی‌های تو خالی علیه برنامه هسته‌ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران موضع گیری و از مقابله با آن صحبت کرده بودند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.