کد خبر : 7588 / /
/

اولین درخواست مردم از سید ابراهیم رئیسی

​امروز حکم تنفیذ ریاست جمهوری در بیت رهبری به سید ابراهیم رئیسی داده می شود و لازم است تا از این به بعد، دغدغه های مردم از رئیس جمهور آینده که عمدتاً حول محور اقتصاد، مسائل معیشتی و مدیریت بیماری کرونا می چرخد توجه کند.

سید ابراهیم رئیسی 28 خرداد با 18 میلیون رای توانست به عنوان رئیس جمهور سیزدهم انتخاب شود. حکم تنفیذ رئیسی امروز 12 مرداد ماه توسط رهبر انقلاب به وی داده می شود. بعد از حکم تنفیذ، رئیسی باید 14 مرداد ماه نیز به مجلس رفته و در مراسم تحلیف شرکت کند. در مراسم تحلیف حجت الاسلام رئیسی چند ساعتی برنامه پروازها و یکسری ادارات دیگر تعطیل خواهد شد، همچنین نیروی انتظامی نیز تدابیری امنیتی برای بهتر برگزار شدن مراسم تحلیف تدارک دیده است. حال چشم مردم در ماه های آینده به دست رئیسی و کابینه دولت سیزدهم است تا قدری از مشکلات موجود در حوزه اقتصاد و معیشت مردم را رفع کند.

درخواست مردم از رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی

28 خرداد ماه رئیس جمهور جدید جمهوری اسلامی ایران انتخاب و سید ابراهیم رئیسی با 18 میلیون رای توانست به عنوان رئیس جمهور منتخب انتخاب شود.

سید ابراهیم رئیسی

ابراهیم رئیسی از 15 مردادماه، دولت را رسماً از حسن روحانی تحویل می گیرد. او ابتدا در بیت رهبری حکم تنفیذ ریاست جمهوری را از رهبر انقلاب تحویل گرفته و دو روز بعد یعنی پنجشنبه 14 مرداد نیز در مجلس شورای اسلامی و در بین نمایندگان مجلس در مراسم تحلیف ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد. در این مراسم مهمانان خارجی اعم از رئیس جمهور، نخست وزیر، وزیر امور خارجه، نماینده عالی رتبه و سفیر کشور‌های مختلف نیز حضور دارند.

از هفته های بعد نیز رئیسی باید وزرای خود را به مجلس معرفی و پس از کسب رای اعتماد، رسماً دولت سیزدهم را برای 4 سال بعد هدایت کند.

در سال های اخیر و به ویژه در 4 سال گذشته، دغدغه های مردم بیش از پیش رنگ و بوی اقتصادی گرفته و رفع مشکلات معشیتی و توجه به مسائل اقتصادی در صدر نیاز های مردم ایران است. با این حال توجه به جوانان و نیاز به اشتغال، ازدواج و البته مدیریت کرونا با توجه به آمد و رفت پیک های مختلف آن نیز جزو مهمترین خواسته های آنان از دولت سیزدهم به شمار می رود.

در انتخابات ریاست جمهوری 1400 مانند انتخابات دوره های گذشته، وعده های زیادی از طرف  نامزدهای انتخاباتی و البته سیدابراهیم رئیسی بیان شد. حال مردمی که در دولت گذشته با وعده هایی روبرو شدند که بسیاری از آن ها محقق نشد، ممکن است نسبت به محقق نشدن قول های رئیس دولت سیزدهم نیز ترسیده باشند.

امید است تا با برنامه ریزی و انگیزه ای مضاعف، صدای مردم به گوش حجت الاسلام رئیسی برسد تا اعتماد بین مردم و دولت نیز از این طریق بازگردانده شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.