کد خبر : 7905 / /
/

اخبار / اخبارسیاسی

​رئیس جمهور در تماس های تلفنی جداگانه با وزیر بهداشت و استاندار خراسان رضوی خواستار استفاده از همه ظرفیت‌های موجود جهت تسریع در کنترل ویروس کرونا و درمان بیماران شد.

شیوع موج پنجم کرونا در کشور وضعیت 336 شهر را در شرایط قرمز کرونا قرار داده است و بسیاری از بیمارستان های ایران مملو از بیماران مبتلا به کرونا است. در همین راستا رئیس جمهور در تماس تلفنی با وزیر بهداشت خواستار کنترل شدید ویروس کرونا و تسریع در درمان بیماران مبتلا به کرونا شد.

خواستار رئیسی از وزیر بهداشت 

رئیس جمهور در تماس تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان رضوی، دستور استفاده از همه ظرفیت‌های موجود جهت تسریع در کنترل ویروس کرونا و درمان بیماران را صادر کرد.

رئیسی

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان رضوی ضمن پیگیری آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور و همچنین استان خراسان رضوی، بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تسریع در کنترل بیماری، درمان و ارائه خدمات به بیماران تاکید و دستورات لازم را صادر کرد.

در این تماس تلفنی استاندار خراسان رضوی ضمن ارائه گزارش کاملی از روند بیماری کرونا، بر لزوم انجام حمایت‌های بیشتر وزارت بهداشت در استان و تسریع در روند درمان بیماران تاکید کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.