کد خبر : 8818 / /
/

اخبار / اخبار سیاسی

در حالی که معرفی محسن رضایی به عنوان معاون اقتصادی رئیس جمهور در حالی که رئیسی در مجلس مخبر را فرمانده اقتصادی دولت خوانده بود به برخی گمانه‌زنی‌ها دامن زده بود، حالا محسن رضایی رسما در صندلی مخبر نشسته است.

تصاویر منتشرشده از جلسه شنبه گذشته ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، حاکی از آن است که بر خلاف جلسات قبلی این ستاد در دولت سیزدهم، این بار محسن رضایی بر صندلی معاون اول تکیه زده و از حضور مخبر در جلسه خبری نیست.

دولت رئیسی

محسن رضایی روی صندلی مخبر

این دومین جلسه تیم اقتصادی دولت در هفته گذشته بود. ابراهیم رئیسی در نطق معرفی کابینه در مجلس، مخبر را به عنوان فرمانده اقتصادی دولت معرفی کرده بود اما همزمان با جلسه نهایی رأی اعتماد، محسن رضایی را به عنوان معاون اقتصادی و دبیر شورای هماهنگی اقتصادی سه قوه منصوب کرد.

در دیدار روز شنبه هفته گذشته کابینه با رهبر انقلاب هم، محسن رضایی بر خلاف پروتکل معمول در کنار رئیس‌جمهور نشسته بود.

محسن رضایی روی صندلی مخبر

برخی فعالان رسانه‌ای نیز با انتشار توئیت‌هایی از اختلاف درون دولت خبر می‌دهند. با حضور محسن رضایی، نارضایتی مخبر پیش‌بینی شده بود و حکم جدید مخبر برای بنیاد برکت نیز نشان می‌دهد که احتمالا او همچنان به ستاد اجرایی چشم دارد.

در این حال برخی فعالان سیاسی اصولگرا در شبکه‌های مجازی نیز با اشاره به این موضوع از بروز آفت ناهماهنگی در دولت رئیسی شکایت و نسبت به آن هشدار داده‌اند. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.