کد خبر : 9854 / /
/

فدا حسین‌مالکی، درباره اظهارات مداخله‌جویانه رئیس‌جمهور آذربایجان درباره مانور نظامی کشور و این‌که ایران هیچ‌گاه آغازکننده هیچ درگیری در منطقه نبوده است و تنها به حفظ تمامیت ارضی خود اهتمام ورزیده است، گفت: از آقای علی‌اف انتظار نداریم از اسرائیلی‌ها پشت مرزهای کشورمان پذیرایی کنند

یک نماینده مجلس گفت: کشور ما همسایگی خودش را به خوبی در قبال آذربایجان و کشورهای همسایه انجام داده است، علی‌اف باید در جریان توطئه‌های ۳۰ ساله اخیر اسرائیل باشد؛ این‌که این رژیم به دنبال این بوده است و قصد دارد بین کشورهای اسلامی اختلاف ایجاد کند.

اگر یک گلوله از ناحیه اسرائیل به طرف ایران شلیک شود، علی‌اف اولین قربانی است 

فدا حسین‌مالکی، درباره اظهارات مداخله‌جویانه رئیس‌جمهور آذربایجان درباره مانور نظامی کشور و این‌که ایران هیچ‌گاه آغازکننده هیچ درگیری در منطقه نبوده است و تنها به حفظ تمامیت ارضی خود اهتمام ورزیده است، گفت: از آقای علی‌اف انتظار نداریم از اسرائیلی‌ها پشت مرزهای کشورمان پذیرایی کنند و مانوری که ارتش و سپاه انجام دادند دقیقاً معنی‌دار است اما برای تمامیت ارضی آذربایجان خطرزا و تهدیدآمیز نیست.

هشدار یک نماینده مجلس به رئیس جمهور آذربایجان

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای با بیان این‌که انتظار ما از کشور دوستمان آذربایجان این است که بداند همیشه ایران حامی این کشور بوده است،  تاکید کرد: کشور ما همسایگی خودش را به خوبی در قبال آذربایجان و کشورهای همسایه انجام داده است، علی‌اف باید در جریان توطئه‌های ۳۰ ساله اخیر اسرائیل باشد؛ این‌که این رژیم به دنبال این بوده است و قصد دارد بین کشورهای اسلامی اختلاف ایجاد کند.

وی تاکید کرد: اگر اتفاقی بیفتد و یک گلوله از ناحیه اسرائیل به طرف مرزهای ایران شلیک شود، علی‌اف شک نکند اولین قربانی است؛ چراکه تمامیت ارضی کشورمان خط قرمز ماست و نیروهای نظامی و امنیتی خصوصاً سپاه و ارتش مسئولیت مستقیم برای حفظ تمامیت ارضی کشور و کیان شهروندان دارند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.