کد خبر : 10028 / /
/

قاضی اظهار داشت که شکایت علیه کریستیانو رونالدو از سوی شاکی لغو شود. ستاره ۳۶ ساله تیم منچستریونایتد که در ماه آگوست دوباره به اولدترافورد برگشت، دو سال بعد از اینکه کاترین مایورگا او را متهم به تجاوز جنسی کرده بود، با رد این شکایت مواجه شد.

پس از ۲ سال پرماجرا، اتهامی که کاترین مایورگا مبنی بر تجاوز جنسی به کریستیانو رونالدو زده بود به دلیل این که برخی از مدارک دزدی بودند، رد شد!

قاضی اظهار داشت که شکایت علیه کریستیانو رونالدو از سوی شاکی لغو شود. ستاره ۳۶ ساله تیم منچستریونایتد که در ماه آگوست دوباره به اولدترافورد برگشت، دو سال بعد از اینکه کاترین مایورگا او را متهم به تجاوز جنسی کرده بود، با رد این شکایت مواجه شد.

وکلای رونالدو تلاش کردند که پرونده را رد کنند زیرا ادعا می‌کنند که وکیل مایورگا صدها صفحه از مکاتبات بین رونالدو و تیمش که سرقت شده بود را در دست دارد. اسناد پرونده رونالدو قبل از اینکه به دادگاه تحویل داده شود هک شد. قاضی آمریکایی، آقای دانیل آلبرگتس نتیجه گرفت که وکلای خانم مایورگا با دریافت اسناد دزدیده شده مرتکب اشتباه بزرگی شده‌اند.

پیتر کریستیانسن، وکیل رونالدو گفت: «ما از بررسی دقیق دادگاه در مورد این مسئله و اعمال عادلانه قانون در کشف حقیقت و پیشنهاد خاتمه پرونده علیه آقای رونالدو کاملاً راضی هستیم.»

خانم کاترین مایورگا مدعی شد رونالدو در سال ۲۰۰۹ در اتاق هتل در لاس‌وگاس به او تجاوز کرده است. ادعای اولیه او علیه رونالدو در ابتدا در سال ۲۰۱۰ خارج از دادگاه فیصله پیدا کرد و او مبلغ ۳۷۵ هزار پوند از بازیکن سابق رئال مادرید دریافت کرد.

در سال ۲۰۱۸ مایورگا مجدداً پرونده را باز کرد و ادعا کرد که توافق قبلی را به خاطر فشارهای روحی که داشت امضا کرد و الان می‌خواهد آن را لغو کند. او مبلغ ۱۸ میلیون پوند برای «درد و رنج گذشته»، ۱۸ میلیون پوند برای «درد و رنجش در آینده» و همچنین ۱۸ میلیون پوند برای تنبیه درخواست کرد! اما وکلای رونالدو خواستار رد این شکایت شدند و ادعا کردند که وکلای مایورگا برگه‌های دزدیده شده را مخفیانه به پلیس لاس‌وگاس دادند و سعی کردند پرونده را مجدداً باز کنند.

قاضی آلبرگتس در بیاناتش گفت: «از آنجایی که دادگاه نمی‌تواند تشخیص بدهد که کدام موارد در این شکایت از سوی خود مایورگاست و کدامشان از اسناد به سرقت رفته است، هیچ راهی برای جلو رفتن این پرونده وجود ندارد.»

نمایندگان مایورگا ۱۴ روز فرصت دارند تا برای تجدید نظر دوباره شکایت کنند. دفتر دادستان منطقه کلارک در لاس‌وگاس در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که رونالدو را تحت پیگرد قانونی قرار نخواهد داد. دادستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: «بر اساس اطلاعات ارائه شده فعلی، نمیتوان ادعای تجاوز کریستیانو رونالدو را اثبات کرد. بنابراین هیچ اتهامی وارد نخواهد بود.»

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.