کد خبر : 10069 / /
/

وریا به معنی زرنگ و هوشیار است ، وی متاهل است و همسرش مونا اردلان است. او یک پسر به نام رادین و یک دختر به نام بارین دارد و علاقه خاصی به پسرش داشته که و گفته تمام زندگی من پسرم است و دوست دارم وی نیز وارد فوتبال شود

وریا غفوری

نام و نام خانوادگی :وریا غفوری

تاریخ متولد :29 شهریور 1366

محل تولد:کردستان

ملیت :ایران

پست :مدافع، هافبک

----------------------------------------------

زندگی شخصی وریا غفوری

وریا غفوری متولد 29 ام شهریور ماه سال 1366 در سنندج می باشد؛ وی در حال حاضر عضو باشگاه استقلال تهران و تیم ملی فوتبال ایران است.

وریا غفوری و همسرش مونا اردلان

وریا به معنی زرنگ و هوشیار است ، وی متاهل است و یک پسر به نام رادین دارد و علاقه خاصی به پسرش داشته که و گفته تمام زندگی من پسرم است و دوست دارم وی نیز وارد فوتبال شود 

وریا غفوری

لقب وریا غفوری در دنیای فوتبال ببر کرد کوهستان است!

وریا غفوری ورزشکار ایرانی در مصاحبه خود گفته است:پدرم به شدت مخالف فوتبال بازی کردنم بود و دوست داشت تا من درس بخوانم و شغل بهتری برای خودم دست و پا کنم. اما من عشقم فوتبال بود و نتوانستم ازش جدا شوم و در نهایت فوتبالیست شدم.

عاشق استقلال

او میگوید که از کودکی عاشق تیم استقلال بودم از هواداران دو آتیشه استقلال بوده ام به طوری که یک بار به خاطر کل کل قرمز و آبی در مدرسه دعوایمان شد و سرم را شکستند.

دوران باشگاهی حرفه ای وریا غفوری

وریا غفوری سابقه بازی برای پاس تهران، پاس همدان، شهرداری تبریز، نفت تهران ،سپاهان اصفهان و استقلال را دارد.

سپاهان

در ژوئیه 2014 غفوری قرارداد دو ساله با سپاهان اصفهان امضا کرد؛ او با سپاهان قهرمان لیگ برتر شد.

وریا غفوری با لباس تیم سپاهان

استقلال

وریا غفوری در آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی 95–96 با عقد قراردادی دو ساله به تیم استقلال تهران پیوست.

فصل 1395–1396

غفوری در این فصل عملکرد خوبی نداشت با مصدومیت های زیادی روبه رو شد و در اکثر بازی ها نیمکت نشین بود و حتی شایعه شد که او در لیست مازاد قرار گرفته فصل آینده در استقلال بازی نخواهد کرد.

فصل 1396–1397

در فصل 97–1396 و با حضور وینفرید شفر در استقلال توانست بیش از پیش توانایی هایی خود را نشان دهد و رفته رفته به یک مهره تاثیرگذار تبدیل شود وی نخستین گلش را برای استقلال را در بازی با صنعت نفت آبادان به ثمر رساند اما شوت او به محسن کریمی برخورد کرد و گل به نام او ثبت نشد اما در مسابقه بعدی مقابل استقلال خوزستان توانست بار دیگر برای استقلال گلزنی کند.

شهرآورد 86 سرخابی های تهران

وریا غفوری در دربی 86 سرخابی های تهران در دقیقه 45 موفق به گلزنی به تیم فوتبال پرسپولیس شد و با گل او تیم فوتبال استقلال 1–0 به پیروزی رسید.

لیگ قهرمانان آسیا

غفوری درلیگ قهرمانان آسیا 2018 ابتدا در بازی با الریان موفق به گلزنی برای استقلال شد و بازی بعدی هم مقابل الهلال عربستان باز هم گلزنی کرد.او یکی از نفرات تأثیرگذار تیم استقلال درفصل 2018 بود وریا در این فصل بازی های خوبی را نمایش گذاشت و مورد توجه تیم های حاشیه خلیج فارس قرار گرفت.

افتخارات وریا غفوری

سپاهان

لیگ برتر خلیج فارس (1):94–1393

استقلال

جام حذفی فوتبال ایران (1):97–1396

فردی

لیگ برتر خلیج فارس بهترین مدافع سال:94–1393

تیم منتخب سال لیگ برتر خلیج فارس:94–1393

تیم منتخب سال لیگ برتر خلیج فارس:97–1396

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.