کد خبر : 10113 / /
/

قرار بود خداداد عزیزی این فصل در کنار رضا مهاجری باشگاه شهرخودروی مشهد را همراهی کند، اما این همکاری خیلی زود قطع شد.

خداداد عزیزی و علی کریمی کارشناس یک برنامه اینترنتی

خداداد عزیزی و علی کریمی کارشناس یک برنامه اینترنتی قرار است به زودی خداداد عزیزی و علی کریمی به عنوان کارشناس در یک برنامه فوتبالی اینترنتی حاضر شوند و به بحث و بررسی بازی‌های لیگ برتر بپردازند.

قرار بود خداداد عزیزی این فصل در کنار رضا مهاجری باشگاه شهرخودروی مشهد را همراهی کند، اما این همکاری خیلی زود قطع شد. خداداد عزیزی پیرامون این ماجرا توضیحاتی داده و اعلام کرده با یک شرکت فیلم سازی قرارداد دارد و از سویی می‌خواهد به امورات مدرسه فوتبال خداداد عزیزی بپردازد.

این توضیحات ذهن برخی را به سمت حضور خداداد در برنامه ستاره ساز برده، اما ماجرا چیز دیگری است. طبق اطلاعاتی که خبرنگار شهرآرا کسب کرده خداداد عزیزی و علی کریمی قرار است از این پس در یک برنامه اینترنتی به عنوان کارشناس حاضر شوند و به بحث و بررسی لیگ برتر فوتبال ایران بپردازند. این برنامه به زودی پخش خواهد شد و این دو چهره فوتبالی قصد دارند در قدم اول به بررسی لیگ برتر فوتبال در فصل بیستم پرداخته و اولین برنامه خود را این گونه پر کنند. بدون شک حضور تومان خداداد عزیزی و علی کریمی در یک برنامه فوتبالی می‌تواند جالب توجه و جذاب باشد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.