کد خبر : 10116 / /
/

عکس زیر را ستاره معصومی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

مهدی قائدی متولد 14 اذر 1377 در بوشهر ، بازیکن فوتبال اهل ایران است.دانش آموزی بوده که ترک تحصیل کرده است ، او در بین هوادارانش به باشو شهرت دارد و از او بعنوان نیمار ایرانی نیز یاد می شود ، این پسر جوان عضو تیم بزرگسالان تیم استقلال تهران می باشد. او یک برادر و یک خواهر دارد.

مهدی قایدی

باشوی کوچک

مهدی قائدی بازیکنی که با جثه ریز و نحیف خود اما با تکنیک ناب با سن کم در ترکیب ایرانجوان سال 87 در لیگ دسته اول همه نگاه ها را به خود معطوف کرد و لقب باشوی کوچک را به خود اختصاص داد.

ماجرای لقب باشو

چهره جذاب این بازیکن یاد آور شخصیت باشو در فیلم “باشو ، غریبه ای کوچک” اثر بهرام بیضایی است که در سال 1364 به روی پرده سینماها رفت و قصه پسرکی را بازگو می کرد که از جنوب کشور به شمال مهاجرت می کند و زندگی جدیدی را پیش روی خود می بیند.

از ایران جوان تا استقلال

قائدی فوتبال خود را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر از 10 سالگی آغاز کرد و توانست در فصل 96 - 1395 به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند.

وی در نخستین فصل بازی خود توانست 10 گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

 

قرارداد با استقلال

پس از درخشش وی در لیگ یک ، استقلال و پرسپولیس برای جذب وی دست به کار شدند و او در نهایت با قراردادی 5 ساله در 17 تیر 1396 به استقلال پیوست.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.