کد خبر : 10130 / /
/

بیدار شدن در برج های لاکچری دبی و زندگی در ارتفاع بالا ! آرام جوینده همسر سپهر حیدری که تقریبا شاخ اینستاگرامی ست خیلی تلاش می کند که در فیلم ها و استوری هایش جملات انگلیسی به کار ببرد.

همسر سپهر حیدری قهرمان تکواندوی کشور است و مدرک c مربیگری دارد. چندی پیش عکس از تولد همسر سپهر حیدری با لباس سوپرلاکچری منتشر شد. همسر سپهر حیدری همچنین به مردمی که به او فحاشی می کنند واکنش نشان داد.  همسر سپهر حیدری فیلم های بسیاری را در فضای مجازی منتشر می کند. همسر سپهر حیدری اخیرا فیلمی را از زندگی لوکسش در هتل های لاکچری دبی به اشتراک گذاشت.

 

 

بیدار شدن در برج های لاکچری دبی و زندگی در ارتفاع بالا ! آرام جوینده همسر سپهر حیدری که تقریبا شاخ اینستاگرامی ست خیلی تلاش می کند که در فیلم ها و استوری هایش جملات انگلیسی به کار ببرد. او حتی با فرزندش هم انگلیسی صحبت می کند. او ویدیوهای زیادی از زندگی لاکچی اش در دبی منتشر می کند.

در این ویدیو او سعی می کند با یک ربات انگلیسی صحبت کند. سپهر حیدری و همسرش با انتشار جشن تولد لاکچری شان در یک قایق تفریحی و انتشار تصاویر زندگی مجلل در دبی رسما به باشگاه شاخ های اینستاگرامی پیوستند.

بعد از انتشار تصاویر و فیلم های زندگی لاکچری سپهر حیدری و همسرش در دبی انتقادها و فحاشی هایی خطاب به آنها صورت گرفت که آرام جوینده همسر سپهر حیدری اینگونه واکنش داد : او در یک مصاحبه تصویری و در اظهار نظری جنجالی خطاب به مردمی که به او فحش می دادند (به دلیل فخر فروشی با زندگی لاکچری در دبی) گفت که اگر دوست ندارید مرا فالو نکنید چرا فالو می کنید و فحش می دهید. شما را بلاک می کنم ! جنجالی ترین ویدیو این زوج جوان انتشار جشن تولد سپهر حیدری در یک کشتی تفریحی لوکس بود. سپهر حیدری فرزند سیاوش حیدری مربی فوتبال متولد ۲۹ خرداد ماه سال ۱۳۵۹ در شهر اصفهان است. سپهر حیدری در تیمهای ذوب آهن، پرسپولیس و مس کرمان سابقه بازی دارد. سپهر حیدری به خصوص بخاطر بازی درخشان و همچنین گل قهرمانی در بازی پایانی لیگ برتر هفتم در مقابل سپاهان باعث محبوبیت وی در بین هوادارانش شده است.سپهر حیدری همسرش آرام جوینده تکواندوکار است و دو پسر نیز دارد .عکس های سپهر حیدری و همسرش معمولا در شبکه های اجتماعی پربازدید می شود.

سپهر حیدری

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.