کد خبر : 10168 / /
/

در چهارمین دیدار مرحله نهایی انتخابی جام جهانی منطقه آسیا در گروه A دو تیم ایران و کره جنوبی در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی به میدان رفتند که تلاش یک نیمه‌ای دو تیم نتیجه خاصی را در پی نداشت.

شوت سردار، قیچی طارمی حیف از گل نزنی!

تیم‌ایران فرصت داشت در نیمه نخست دروازه کره جنوبی را توسط زوج هجومی‌اش باز کند.

به گزارش "ورزش سه"، در چهارمین دیدار مرحله نهایی انتخابی جام جهانی منطقه آسیا در گروه A دو تیم ایران و کره جنوبی در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی به میدان رفتند که تلاش یک نیمه‌ای دو تیم نتیجه خاصی را در پی نداشت.

01653424

کره که سه دیدار قبلی خود در ورزشگاه آزادی را در حضور تماشاگران پرشور ایران واگذار کرده، خالی بودن ورزشگاه اتفاق مثبتی برایش بود و همین امر سبب شد آنها از ابتدای نیمه نخست به بازی هجومی رو بیاورند تا ایران تحت فشار قرار گیرد. تیم پائولو بنتو چند موقعیت هم ایجاد کرد اما هرچه از بازی گذشت ایران بیشتر به بازی مسلط شد و در انتهای این نیمه نیز سه موقعیت عالی برای گل‌زنی به دست آورد.

 

 

ایران- کره جنوبی

در دقیقه 43 حرکت عالی احمد نوراللهی با پاس بلندش پشت مدافعین کره برای مهدی طارمی همراه شد اما مهدی با ضربه‌ای عجیب و درحالی که تعادل نداشت به توپ ضربه زد که این توپ از محوطه تیم میهمان دور شد.

اما یک دقیقه بعد فشار حملات ایران با سردار آزمون ادامه پیدا کرد و شماره 20 ایران با شوتی غافلگیر کننده از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را تهدید کرد و این توپ توسط کیم، گلر کره دفع شد و در ریباند فرصت برای طارمی مهیا شد و او با ضربه قیچی برگردان به سمت دروازه کره شوت کرد که بازهم این موقعیت جدی به گل تبدیل نشد. ایران می‌تواند در نیمه دوم با شوت‌زنی و استفاده از ریباندها به گل برسد و گلی که سون به ایران زد را جبران کند.

مهدی طارمی یکی از زیباترین گل‌های فصل پیش لیگ قهرمانان اروپا را با ضربه قیچی برگردان به چلسی زده بود ولی این بار توپ درست روی پایش ننشست تا ضربه شدت کافی را نداشته باشد. حسرت این سه موقعیت در شروع نیمه دوم و با گل زود هنگام کاپیتان کره بیشتر حس شد و ایران می‌توانست در همان نیمه اول از حریف پیش بیفتد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.