کد خبر : 10214 / /
/

پرواز چارتر سرخ پوشان به سمت ریاض حدود ساعت ۱۸ انجام شد.

اعضای تیم پرسپولیس پس از مشکلات فراوان سرانجام با پرواز ساعت ۱۸ امروز راهی ریاض شدند.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از لغو سفر روز گذشته خود به عربستان با صدور مجوز پرواز به این کشور از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در فرودگاه مهر آباد حاضر شدند تا آماده این پرواز شوند.

پرواز چارتر سرخ پوشان به سمت ریاض حدود ساعت ۱۸ انجام شد.

مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس هم برای بدرقه این تیم در فرودگاه حاضر شد. وی به خبرنگاران حاضر در محل اعلام کرد قصد مصاحبه ندارد اما پس از برد شاگردان یحیی گل محمدی درباره اتفاقات اخیر صحبت خواهد کرد.

ایمان حسین‌پور شرف‌شاد، معاون حقوقی سابق پرسپولیس که هفته گذشته مراسم تودیعش انجام شد هم در این سفر این تیم با همراهی می‌کند.

از جمع بازیکنان، تنها محمد عمری، رضا دهقانی و مهدی مهدیخانی در تهران ماندند. 

سیدمجید صدری سرپرست باشگاه و علی عطایی معاون مالی، اداری و پشتیبانی نیز با توجه به پیگیری امور باشگاه از جمله برگزاری مزایده برای انتخاب کارگزار، عازم عربستان نمی‌شوند. با این حساب، مدیریت کاروان برعهده افشین پیروانی، مدیر تیم خواهد بود.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران، روزشنبه، ۲۴ مهرماه، ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران و در چارچوب مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.