کد خبر : 10260 / /
/

محمدرضا گرایی در مراسم اهدای مدال طلای خود به شهید گمنام مدفون در خانه کشتی، اظهار کرد: خدا را شکر در این ۲ سال که برای مسابقات المپیک و جهانی آماده می‌شدیم این شهید گمنام ۱۹ ساله در این مکان دفن شد و ما با این شهید بزرگوار ۲ سال زندگی کردیم.

 

دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، گفت: قبل از اعزام به مسابقات جهانی تصمیم گرفتم اگر مدال طلا بگیرم، به پاس قدردانی از تمام شهدا، مدالم را به شهید گمنام دفن شده در فدراسیون کشتی اهدا کنم.

به گزارش ایسنا، محمدرضا گرایی در مراسم اهدای مدال طلای خود به شهید گمنام مدفون در خانه کشتی، اظهار کرد: خدا را شکر در این ۲ سال که برای مسابقات المپیک و جهانی آماده می‌شدیم این شهید گمنام ۱۹ ساله در این مکان دفن شد و ما با این شهید بزرگوار ۲ سال زندگی کردیم. شهیدی که با خدا جانش را معامله کرد تا پرچم کشور را بالا نگه دارد.

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک، افزود: نهایت کار و آسیب ما این است که رباط پاره کنیم اما این‌ها جان‌شان را با خدا معامله کردند. شبی که اعزام می‌شدیم در کنار این قبر با شهید گمنام قرار گذاشتم و تصمیم گرفتم اگر مدال طلا بگیرم به پاس قدردانی از تمام شهیدان، مدالم را به این شهید عزیز تقدیم کنم.

او تصریح کرد: آقای دبیر به درستی گفت این شهید معجزه می‌کند. در کشتی مقابل حریف گرجستانی که ۱۲ ثانیه مانده بود تمام شود ۵ بر یک عقب بودم، یک لحظه یاد شبی افتادم که کنار قبر این شهد آمدم افتادم، واقعا معجزه رخ داد و توانستم کشتی را پیروز شوم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.