کد خبر : 10312 / /
/

به نظر می‌رسد که واندا نارا با عصبانیت مائورو ایکاردی را در اینستاگرام آنفالو کرده به دلیل اینکه معتقد است ایکاردی در پست اینستاگرامی‌اش به نارا خیانت کرده است.

 

در حالی که شروع ازدواج مائورو ایکاردی و واندا نارا با ماجرای خیانت بود، حالا به نظر می‌رسد این زوج جنجالی با خیانت هم به پایان ازدواج‌شان رسیده باشند.

به نظر می‌رسد که واندا نارا با عصبانیت مائورو ایکاردی را در اینستاگرام آنفالو کرده به دلیل اینکه معتقد است ایکاردی در پست اینستاگرامی‌اش به نارا خیانت کرده است.

این مدل و ایجنت ۳۳ ساله آرژانتینی با به اشتراک گذاشتن پیامی که اشاره به خیانت دارد مهاجم پی‌اس‌جی را هدف قرار داد و او را در اینستاگرام آنفالو کرد. در این پیام با عصبانیت نوشته بود: «خانواده دیگری که تو به‌خاطر هوسرانی خراب کردی» و باعث شد تا هواداران شروع به شایعه پراکنی کنند.

شروع با خیانت

این زوج که در سال ۲۰۱۴ با هم ازدواج کرده و صاحب دو فرزند به نام‌های فرانچسکا و ایزابلا شدند، در شرایطی بحث‌برانگیز رابطه خود را با هم شروع کرده بودند چراکه نارا متهم شده بود که با ایکاردی به همسر سابقش مکسی لوپس، که آن زمان با هم در سامپدوریا هم‌تیمی بودند، خیانت کرده است.

با این حال، واندا اصلاً به روی خودش نمی‌آورد که قربانی اصلی این وسط چه کسی‌ست. ولی شبکه اجتماعی انگار دست نارا را رو کرده است. نارا برای تولد ۲۸ سالگی ایکاردی در اینستاگرام نوشته بود: «دهمین تولدی که با هم هستیم، خیلی از رؤیاهای‌مان برآورده شده و خیلی مانده تا رسیدن به تمامی آرزوهایمان، سعی می‌کنم هرکاری که می‌توانم برای تو انجام بدهم و بیشتر شادمانت کنم.»

روز بعدش هم عکسی از جشن تولد ۹ سالگی بندیکتو (یکی از سه فرزندی که از لوپس دارد) در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. یکی از کاربران اینستاگرام زیر پست تولد ایکاردی نوشت: «بندیکتو تازه ۹ ساله شده و روز قبل واندا ۱۰ تولدی که در کنار ایکاردی جشن میگیرد را به اشتراک گذاشته است.» یک نفر دیگر هم با توجه به اینکه این تاریخ‌ها قضیه خیانت واندا به لوپس را تأیید می‌کند نوشت: «نهههههههههههه»!!»

لوپس و ایکاردی قبلاً دوستان خوبی برای هم بودند. لوپس در تعطیلاتی که با واندا می‌گذراند ایکاردی را هم دعوت می‌کرد و حتی وقتی ایکاردی تازه به ایتالیا آمده بود درِ خانه خود را به روی او باز گذاشت. لوپس و نارا در سال ۲۰۱۳ از هم طلاق گرفتند و شش ماه بعدش نارا با ایکاردی ازدواج کرد. یک ماه قبل از عروسی، ایکاردی و لوپس در بازی سامپدوریا و اینتر در سری مسابقات سری آ به مصاف هم رفتند و این بازی بعدها به «دربی واندا» ممائورو ایکاردیعروف شد. وقتی پیش از شروع بازی در صفی که دو تیم بسته بودند، لوپس از دست دادن به ایکاردی خودداری کرد.

چینا سوارس کیست؟

بعد از اینکه مشخص شد مائور ایکاردی با بازیگری آرژانتینی به واندا نارا خیانت می‌کند، این زوج از هم جدا شدند. «ماریا اوگنیا سوارس» که به «چینا سوارس» مشهور است، بازیگری آرژانتینی است که گویا با ایکاردی رابطه دارد. سوارس به تازگی از همسرش بنیامین ویکونا بعد از شش سال زندگی و داشتن دو فرزند جدا شده است. دلیل این جدایی معلوم نیست اما می‌تواند به ماجرای رابطه‌اش با ایکاردی ربط داشته باشد.

سوارس از ۱۱ سالگی بازیگری را شروع کرد و یکی از بازیگران محبوب در آرژانتین به شمار می‌رود. او که اکنون ۲۹ ساله است و علاوه بر بازیگری به کار مدلینگ و رقص هم می‌پردازد، یک دختر دیگر هم از رابطه قبلی‌اش با بازیگری به نام نیکولاس کوبره دارد. سوارس تا به حال دو بار جایزه بهترین بازیگر زن آرژانتین را از آن خود کرده است.

او ۵ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد و گفته می‌شود که در اینستاگرام رابطه سوارس و ایکاردی شروع شده است. اما این دو همدیگر را آنفالو کردند تا از قضیه خیانت و شایعات دور بمانند و همسر سابق ایکاردی یعنی واندا نارا هم سوارس را آنفالو کرده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.