کد خبر : 10318 / /
/

علیرضا نیکبخت عکس های زیر را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

 

 

بیوگرافی علیرضا واحدی نیکبخت را در مقاله زیر بخوانید.واحدی نیکبخت بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی متولد مشهد است.

علیرضا نیکبخت عکس های زیر را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

علیرضا نیکبخت

علیرضا نیکبخت

علیرضا نیکبخت

نام کامل علی‌رضا واحدی نیکبخت

زادروز ۹ تیر ۱۳۵۹ (سن: ۳۵ سال)

زادگاه مشهد، ایران

قد ۱،۸۰ متر

علیرضا واحدی نیکبخت (زاده ۸ تیر ۱۳۵۹ -مشهد) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال خونه به خونه مازندران درلیگ دو توپ می‌زند.

زندگینامه علیرضا نیکبخت

بازی‌های خوب موجب درخشش علیرضا واحدی نیکبخت در مسابقات آموزشگاهی شد و سر از تیم باشگاهی راوند درآورد و بعداز ۲ ماه تمرین، در اولین مسابقه باشگاهی در سطح جوانان مقابل ابومسلم، معتبرترین تیم فوتبال خراسان، به میدان رفت.

پیروزی ۳-۱ در آن مسابقه دعوت شدن به پوشیدن پیراهن راه راه مشکی و قرمز ابومسلم را برایش به ارمغانآورد.در تیم ابومسلم، در همان اولین مسابقه در لیگ سال ۱۳۷۷، درخشید و به تیم ملی جوانان دعوت شد.

علیرضا واحدی نیکبخت و استقلال

علیرضا واحدی نیکبخت پس از گذراندن یک دوره موفق در تیم ابومسلم خراسان و مطرح شدن در سطح اول فوتبالایران در سال ۱۳۷۸ به تیم باشگاه استقلال پیوست.

انتقال به پرسپولیس

او در فصل ۸۶-۸۵ از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران پس از اینکه باشگاه استقلال تلاشیبرای حفظ وی نکرد، بعد از ۶ سال حضور در تیم استقلال تهران از این تیم به باشگاه پرسپولیس پیوست.

دیگر تیم‌ها

علیرضا واحدی نیکبخت پس از جدایی از باشگاه پرسپولیس به عضویت تیم‌های استیل‌آذین صبا،پیکان تهران، گهر زاگرس وداماش گیلان درآمده است.

کنار گذاشته شدن واحدی نیکبخت از تیم گهر

بعد از آن که وی به تیم گهر پیوست به علت عدم کسب مجوزنتوانست این تیم را در لیگ برتر همراهی کند و از این تیم کنار گذاشته شد.بعد از این اتفاق وی در مصاحبه‌ای با برنامه ۹۰، از کارهای اشتباه خود عذرخواهی کرد.

رفتن به داماش

نیکبخت که به شدت خواهان بازگشت به دنیای مستطیل سبز بود و همواره در مصاحبه‌هایش از مسئولانسازمان لیگ درخواست بخشش می‌کرد، در نهایت از سوی این سازمان بخشیده شد.پس از اینکه نیکبخت اجازه حضور دوباره در لیگ برتر را پیدا کرد زمزمه‌های جدی حضور دوباره او در تیم‌هایپرسپولیس و استقلال مطرح شد اما او داماش را انتخاب کرد و در تاریخ ۳ دی ۱۳۹۱ رسماً به اینتیم پوست.

بازگشت واحدی نیکبخت به استقلال تهران

نیکبخت واحدی بازیکن سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس بعد چند سال دوری از این دوباشگاه مجدداً به جمع آبی پوشان تهرانی برگشت.

موفقیت‌های علیرضا واحدی نیکبخت

قهرمانی در لیگ دسته اول ایران (جام آزادگان سابق) در سال ۱۳۸۰ به همراه تیم استقلالکسب عنوان سومی جامباشگاه‌های آسیا ۲۰۰۲ به همراه تیم استقلالقهرمانی در جام حذفی ایران در سال ۱۳۸۱ به همراه تیم استقلالنایب قهرمانی درجام حذفی ایران در سال ۱۳۸۳ به همراه تیم استقلالقهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۵-۸۴ به همراه تیم استقلالقهرمانیدر لیگ برتر فوتبال ایران ۸۷-۸۶ به همراه تیم پرسپولیساو بعد از مهرزاد معدنچی در فصل ۸۵-۸۶ بهترین گلزن پرسپولیسبود.

موفقیت‌های واحدی نیکبخت

وی همچنین به همراه تیم فوتبال پرسپولیس به مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۸۶-۸۷ دست پیداکرد.او در این فصل نیز پس از محسن خلیلی بهترین گلزن پرسپولیس بود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.