کد خبر : 10389 / /
/

اولین کنفرانس مطبوعاتی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با حضور محمد نوری فر دوست قدیمی و مدیر رسانه‌ای تازه این باشگاه با حضور خبرنگاران، طبق معمول مدت زمان کوتاهی داشت و مجیدی در پنج یا شش دقیقه حرف‌های خود را جمع کرد و به اردوی تیمش بازگشت.

 

سرمربی استقلال نمی‌خواهد حتی کوچکترین بازگشتی در حد یادآوری به فصل گذشته داشته باشد.

اولین کنفرانس مطبوعاتی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با حضور محمد نوری فر دوست قدیمی و مدیر رسانه‌ای تازه این باشگاه با حضور خبرنگاران، طبق معمول مدت زمان کوتاهی داشت و مجیدی در پنج یا شش دقیقه حرف‌های خود را جمع کرد و به اردوی تیمش بازگشت. در شرایطی که این گفتگو با خوش‌آمد محمد نوری فر به خبرنگاران و ابراز خوشحالی از بازگشت مجدد آنها به سالن‌های برگزاری نشست مطبوعاتی آغاز شده بود.

فرهاد مجیدی که فردا در چالشی تازه تیمش را مقابل هوادار به میدان خواهد فرستاد در این گفتگو ضمن مثبت توصیف کردن شرایط فعلی استقلال نسبت به آنچه در فصل گذشته برایش رخ داده به نوعی ابراز نفرت با گفتن این جملات شروع کرد که اصلا نمی‌خواهد به گذشته فکر کند. تیم او جوان و متعلق به آینده است و باید دید در لیگ بیست و یکم چه خواهد کرد.

صحبت‌های سرمربی استقلال را در نشست مطبوعاتی امروز با هم مرور می‌کنیم:

مجیدی درخصوص فصل گذشته جدایی بازیکنان و پیوستن بازیکنان جدید خارجی پاسخ داد: حقیقتش را بخواهید اصلا نه دوست ندارم درباره فصل گذشته صحبت کنم و نه حتی یکبار هم به آن فکر کنم. در مورد فصل جدید، به هر جهت با تغییر مدیریتی که در باشگاه صورت گرفت و تغییراتی هم که میان بازیکنان داشته ایم، فکر می کنم تیم بسیار خوب و جوانی داریم. ان شالله بتوانیم در فصل جدید بازی هایی را ارائه دهیم که هواداران از نحوه بازی و نتایج تیم خوشحال باشند. در مورد بازیکن خارجی نیز، هر بازیکنی که قطعی شود از طریق رسانه رسمی اعلام می شود.

سرمربی آبی پوشان درباره غیبت مهدی پور و جلالی به دلیل مصدومیت و حضور بازیکنان جدید مانند روزبه چشمی و یامگا و اینکه آنها به شرایط بازی رسیده اند یا خیر، گفت: همانطور که گفتید 2 بازیکن مصدوم داریم ولی سایر نفرات شرایط بازی دارند و فردا جزو تیم خواهند بود. ان شالله اگر شرایط آنها طوری باشد که از آنها استفاده کنیم، حتما این اتفاق رخ خواهد داد.

وی درخصوص اینکه چه پیش بینی از فصل جدید دارد و آیا استقلال می تواند پس از چند سال قهرمانی لیگ برتر را تجربه کند یا خیر، گفت: فصل قبل نیز خبرنگاران محترم همین سوال را پرسیدند و من جوابی را دادم که اکنون نیز پاسخ من همان است. تنها چیزی که به هواداران استقلال قول می دهم این است که من و تمام بازیکنانم تمام تلاشمان را برای موفقیت استقلال انجام می دهیم.

مجیدی درباره دیدار با هوادار تازه صعود کرده به لیگ برتر و دغدغه های فنی اش گفت: هوادار تیمی است که تازه به لیگ برتر صعود کرده و شناخت زیادی از این تیم نداریم. تنها چیزی که می دانم این است که هوادار انگیزه لازم برای بازی با استقلال را دارد و این کار را برای من سخت می کند. طبیعتا ما فردا بازی راحتی نداریم. با بازیکنانم صحبت کردم و باید خیلی خوشحال باشیم و بازی را کنترل کنیم. چیزی که در کل می توانم بگویم این است که بازی سختی داریم و امیدوارم یک بازی خیلی خوب از آب دربیاید و بتوانیم با ارائه یک بازی خوب 3 امتیاز دیدار را کسب کنیم.

سرمربی آبی ها درخصوص حضور مصطفی آجورلو در استقلال و مدیریت ایشان گفت: از یک مدیر فوتبالی قابل پیش بینی بود که این تغییر و تحولات در باشگاه ما اتفاق بیفتد. من از آقای آجورلو تشکر می کنم که در یک مقطع زمانی کوتاه مشکلات ما را به حداقل رساندند. بعد از مدت ها ما زمین تمرینی داریم که می دانیم حداقل فردا تمرینمان در چه زمینی است. بازیکنانم تا ساعت 12 شب در گروه واتساپی منتظر نمی مانند که زمین تمرین ما کجا اعلام می شود. این اولین مشکل ما بود که حل شد.

وی ادامه داد: از لحاظ پرداختی به بازیکنان نیز امروز آنها درصدی را دریافت کرده اند و می توانم بگویم با تمام مشکلاتی که فصل قبل داشتیم، آقای آجورلو در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات ما را به حداقل رساند. من از ایشان و کادر قوی که دارند تشکر می کنم و مطمئنم با گروهی که در اختیار دارند، می توانند مشکلات استقلال را به حداقل برسانند. امیدوارم بتوانیم با حمایت هایی که آقای آجورلو از بازیکنان و سرمربی تیم داشته اند، تیمی را در خور نام استقلال برای هواداران بسازیم.

سرمربی استقلال درخصوص حضور فرزاد مجیدی در کادرفنی پاسخ داد: فرزاد کسالت داشت و از او درخواست کردیم در تمرینات شرکت نکنند. آقای کرمی زاده نیز وضعیت مشابهی دارند منتهی تست کرونای آنها منفی شد و چون سرما خورده بودند و گفتیم ممکن است به بازیکنان سرایت کند، از آنها خواستیم در تمرینات شرکت نکنند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.