کد خبر : 10565 / /
/

حتی اگر اسکوچیچ می‌خواست طارمی را به خاطر استوری کنایه آمیزش به طور موقت بازی ندهد، حالا دیگر نمی‌تواند و کارش سخت‌تر شده است.

 

مهدی طارمی با هت‌تریک برای پورتو کار اسکوچیچ را در تیم ملی سخت‌تر کرد.

به گزارش برنا؛ حتی اگر اسکوچیچ می‌خواست طارمی را به خاطر استوری کنایه آمیزش به طور موقت بازی ندهد، حالا دیگر نمی‌تواند و کارش سخت‌تر شده است. مهدی طارمی با هت‌تریک مقابل توندلا در لیگ پرتغال 7 گله شد و آقای گل این لیگ است و از طرفی مهدی در بازی های قبلی تیم ملی هم خوب کار کرده و واقعا نیمکت نشین کردنش سخت است و حداقل اینکه چنین کاری از پس اسکوچیچ برنمی‌آید.

طارمی نشان داد که در ترکیب پورتو کاملاً جا افتاده و می خواهد با درخشش بیشتر در این تیم به تیم های بزرگتر اروپایی راه پیدا کند. روند رو به رشد طارمی به طور مداوم ادامه داشته و مسلما او حتی می‌تواند ستاره تیم ملی در جام جهانی باشد اما این واقعیت را نمی توان کتمان کرد که مهدی با اسکوچیچ خیلی خوب نیست و شاید او را به عنوان یک مربی بزرگ برای تیم ملی قبول ندارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.