کد خبر : 10676 / /
/

علیرضا حقیقی پس از شکست مقابل پرسپولیس در واکنش به سوالی درباره اینکه آیا برای حضور در تیم ملی انگیزه‌اش را از دست داده گفت: اصلا.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی و حال حاضر نساجی مازندران بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس، برابر سوال عجیبی در خصوص آینده‌اش در تیم ملی قرار گرفت. 

علیرضا حقیقی پس از شکست مقابل پرسپولیس در واکنش به سوالی درباره اینکه آیا برای حضور در تیم ملی انگیزه‌اش را از دست داده گفت: اصلا. نه امسال و نه پارسال و نه هیچ سالی. دلیل سوال‌تان را نمی‌دانم. در من چه چیزی دیدید که این سوال را پرسیدید؟ منشا این سوال چیست؟ 

وی ادامه داد: من همیشه تمام انگیزه ام از فوتبال بازی کردن این است که بهترین عملکرد را داشته باشم. فوتبال است و بالا پایین دارد. با پرسپولیس بازی داشتیم و در تیم ما چند بازیکن جوان برای اولین بار برابر پرسپولیس قرار می گرفتند. پرسپولیس از کوچکترین موقعیت بهترین استفاده را می کند. هنوز هفته دوم است و ۲۸ هفته مانده و راه درازی پیش روی ما قرار دارد. 

گلر نساجی درباره شرایط میزبانی این تیم در قائمشهر گفت: متاسفانه هنوز زمین نداریم. زمینی هم که در اختیار داریم شرایط خوبی ندارد. یک قسمت از آن چمن است و مسلما زمین تاثیر زیادی دارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.