کد خبر : 10880 / /
/

ریس اولین ورزشکاری نیست که دلش خانواده بزرگ می‌خواهد. در ادامه در مورد ورزشکارانی می‌خوانید که بیشترین تعداد فرزندان را دارند.

کریستیانو رونالدو در حالی به زودی صاحب ۲ فرزند دیگر خواهد شد که تا رکورددار بیشترین فرزند بین ورزشکاران که گارینشا است، فاصله زیادی دارد!

رونالدو

کریستیانو رونالدو دوباره پدر می‌شود. اسطوره ۳۶ ساله با گذاشتن عکسی در اینستاگرام به همه اعلام کرد که نامزدش جورجینا رودریگس دوقلو باردار است. ستاره پرتغالی در حال حاضر ۴ فرزند دارد؛ کریستیانو جونیور، آلانا، اوا، متئو. و تازه واردها قرار است این رقم را به ۶ برسانند.

اما کریس اولین ورزشکاری نیست که دلش خانواده بزرگ می‌خواهد. در ادامه در مورد ورزشکارانی می‌خوانید که بیشترین تعداد فرزندان را دارند.

اسکار دلا هویا اسطوره بوکش امریکا

 

اسطوره بوکس آمریکا، دلا هویا، از ۴ همسر مختلف ۶ فرزند دارد و تا اینجای کار در تعداد فرزندان با رونالدو برابر است. اما در سال ۲۰۰۰ با شکایت ۴۵ میلیون پوندی از سوی مادر یکی از فرزندانش مواجه شد. این رسوایی زمانی رخ داد که شانا موکلر، مادر دخترش آتیانا، «پسر طلایی» را روی فرش قرمز مراسم جوایز گرمی لاتین با زن دیگری دید. اسکار دلا هویا امسال روز پدر را با ۶ فرزندش جشن گرفت.

اسکار دلا هویا

مایک تایسون 

«مایک آهنین» در طول زندگی‌اش دارای ۸ فرزند شد اما تعداد مادران فرزندانش مشخص نیست. ۳ مرتبه ازدواج کرد و همسر اولش رابین گیونز نام دارد، دومی مونیکا ترنر است و در حال حاضر هم با همسر سومش لاکیها اسپایسر زندگی می‌کند. مایک در سال ۲۰۰۹ تراژدی دردناکی را تجربه کرد و دختر ۴ ساله‌اش در تصادفی وحشتناک جان خود را از دست داد. تایسون قبلاً گفته بود که به خاطر سبک زندگی خشنی که دارد شایسته نگهداری از فرزندانش نیست. او گفت: «قبلاً روزگار خیلی شادی داشتم و به خاطرش از خداوند سپاسگزارم. لیاقت داشتن همسرم را ندارم، لیاقت داشتن این فرزندان را ندارم، اما آن‌ها را دارم و واقعاً بخاطر وجودشان سپاسگزارم.»

مایک تایسون

محمد علی کلی

اسطوره بزرگ شاید دیگر در بین ما نباشد اما میراثش را در رینگ و در فرزندانش برای‌مان به جای گذاشته است. در مجموع محمد علی از ۵ زن مختلف ۹ فرزند دارد. ۴ فرزند از همسر دومش بلیندا بوید دارد. دو دختر از ورونیکا پورشه، و همچنین یک پسرخوانده هم از همسر چهارمش یولاندا ویلیامز دارد. همچنین از دو رابطه دیگر با دو زن دیگر هم دارای دو فرزند شد که یکی از آن‌ها لیلا علی است که راه پدر را در ورزش بوکس در پیش گرفته است.

محمد علی کلی

محمد علی کلی

اندرسون

اندرسون در NBA برای تیم‌هایی مثل سن‌آنتونیو اسپرز، تورنتو رپترز، نیویورک نیکز و میامی هیت بازی کرده است. اما این ستاره خوش‌سفر بسکتبال بیشتر به خاطر کارهایش در خارج از زمین بازی شهرت دارد. او دارای ۹ فرزند از ۷ همسر مختلف است. اندرسون در سال ۲۰۰۳ مجبور شد به ۳ زن مبلغ ۱٫۳ میلیون پوند برای حمایت از فرزندانش به سازمان مالیاتی پرداخت کند.

اندرسون

کفی در دهه ۱۹۹۰ عضو تیم شیکاگو بولز بود و NBA را درنوردید و دو قهرمانی به‌دست آورد. او پدر ۱۰ فرزند است که تعدادشان از میانگین امتیازاتی که در هر بازی به‌دست می‌آورد (۷٫۳) بزرگتر است. در سال ۲۰۰۹ یک قاضی کفی را مجبور کرد تا مبلغ ۱۵۰ هزار پوند برای هزینه‌های زندگی به یکی از ۸ همسرش بپردازد و هزینه‌های حقوقی وکیل خانم را هم واریز کند.

تراس هنری

هنری در NFL برای تیم‌های بوفالو بیلز، تنسی تیتانز و دنور بروکنوز بازی کرد. او خیلی خوش‌شانس بود که با هفت سال بازی سرمایه خوبی بدست آورد تا بتواند از ۱۱ فرزندی که از ۱۰ زن مختلف دارد حمایت کند. با این حال در سال ۲۰۰۹ سازمان حمایت مالی کودکان او را به خاطر ۱۲ هزار پوند بدهی دستگیر کرد. همان سال به دلیل مشارکت در قاچاق مواد مخدر به ۳ سال زندان محکوم شد. وکیلش عنوان کرد که هنری باید سالانه حدود ۱۵۰ هزار پوند برای حمایت از فرزندانش بپردازد.

هنری

 

ایواندر هولیفیلد

یکی دیگر از اسطوره‌های بوکس، ایواندر هولیفیلد از ۶ زن صاحب ۱۱ فرزند شد. او در طول دوران حرفه‌ای خود در حدود ۱۶۰ میلیون پوند ثروت به‌دست آورد. بنابراین در سال ۲۰۱۳ هیچ بهانه‌ای برای پرداخت نکردن ۴۰۰ هزار پوند بدهی‌اش برای هزینه‌های فرزندانش نداشت. اما قمار کردن‌ها و طلاق گرفتن‌هایش ضررهای مالی زیادی به او زده بود.

ایواندر هولیفیلد

 

جرج فورمن

فورمن خارج از رینگ بوکس هم زندگی شلوغی برای خود دست و پا کرد. اسطوره سنگین وزن مذهبی با به سرپرستی گرفتن ۲ کودک، در مجموع پدر ۱۲ فرزند از ۴ همسرش است. جالب اینجاست که نام تمام پسرانش را «جورج» گذاشت و یک دختر هم به نام «جورجتا» دارد. می‌گوید: «نام همه پسرانم را جورج ادوارد فورمن گذاشته‌ام. و به مردم می‌گویم اگر شما هم به اندازه من از محمد علی، جو فریزر، کن نورتون، ایواندر هولیفیلد مشت می‌خوردید نمی‌توانستید مثل من نام‌های زیادی را به خاطر بسپارید.»

جرج فورمن

گارینشا 

گارینشا که یکی از بهترین فوتبالیست‌ها تاریخ بوده است زندگی پر سر و صدایی در خارج از زمین داشت. ۱۴ فرزند دارد، رابطه‌ای جنجالی با خواننده پاپ السا سوارس داشت، در تصادف رانندگی باعث کشته شدن مادرزنش شد، پول‌های خود را به باد داد و به‌خاطر نوشیدن بیش از حد مشروبات الکی در سال ۱۹۸۳ و در سن ۴۹ سالگی از دنیا رفت. یکی از فرزندانش به نام اولف لیندبرگ در سوئد بزرگ شد و همانجا بازی می‌کرد تا اینکه به خاطر مصدومیت در ناحیه زانو مجبور شد فوتبال را در سن پایین کنار بگذارد. اما یکی از پسران گارینشا به نام مارتین و یکی از نوه‌هایش به نام هنریک یوهانسون تا سال ۲۰۱۹ در تیم برنتفورد بودند.

گارینشا

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.