کد خبر : 10896 / /
/

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در اراک شکست خورد که حتی کادر فنی این تیم هم به بازی ضعیف تیمش اشاره ویژه ای داشت اما نباید از اشتباهات مربیان سرخ ها در این دیدار نیز غافل بود.

 

پرسپولیس در روزی برابر آلومینیوم شکست خورد که هیچ کدام از مهره‌های تیم در حد و اندازه‌های خود نبودند اما به نظر می‌رسید اشتباهات و اشکالاتی که ترکیب پرسپولیس و تعویض‌های این تیم در طول بازی داشت نیز در این موضوع بی‌تاثیر نبود.

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در اراک شکست خورد که حتی کادر فنی این تیم هم به بازی ضعیف تیمش اشاره ویژه ای داشت اما نباید از اشتباهات مربیان سرخ ها در این دیدار نیز غافل بود.

به نظر می رسد ترکیب اولیه در این دیدار با شرایط و نوع بازی حریف همخوانی نداشت. این مساله که به نوعی دست یحیی و همکارانش روی نیمکت بسته است، قابل درک است اما در سه بازی اخیر گل محمدی در چیدمان ترکیب اصلی اش اصرار عجیبی به استفاده از وحید امیری در دفاع چپ داشته، جالب این است که در هر سه بازی او در نیمه دوم سعید آقایی را به عنوان یار تعویضی به زمین فراخوانده تا امیری یک خط جلوتر استفاده کند، مساله ای که می شد در شروع این دیدارها برای پرسپولیس رقم بخورد.

جدا از موضوع شرایط پرسپولیس در دفاع کناری اش در سمت راست و چپ، به نظر می رسید در این دیدار برخلاف بازی برابر نساجی که تعویض های یحیی منجر به تغییر نتیجه برای پرسپولیس شد در بازی اخیر این تیم در اراک تعویض های گل محمدی بیشتر از این که مشکلات پرسپولیس را در ادامه بازی حل کند، به سود حریف تمام شد. یکی از انتقاداتی که در این راستا به یحیی وارد بود تعویض همزمان عیسی و عبدی در شروع نیمه دوم بود که علاوه بر این که قدرت فاز تهاجمی پرسپولیس را کمتر کرد، خیال مدافعان اراکی را از خلاقیت های فردی این دو مهاجم فرصت طلب سرخ ها راحت کرد.

اگرچه آل کثیر و عبدی در نیمه اول کم فروغ ظاهر شدند اما به نظر می رسید که این مساله ناشی از بازی ایستای هافبک های پرسپولیس و عدم تغذیه مناسب این دو مهاجم بود به طوری که در طول 45 دقیقه اول بازی هیچ توپ سالمی به این دو مهاجم نرسید که بخواهند در محوطه جریمه حریف عرضه اندام لازم را داشته باشند. با این تفاسیر به نظر می رسید علاوه بر ناهماهنگی مشهودی که در سه بازی اخیر شاهد بودیم در اراک ترکیب ناهمگون و تعویض های اشتباه هم مزید بر علت شد تا تیم گل محمدی در گام سوم خود در لیگ بیست و یکم دست خالی زمین را ترک کند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.