کد خبر : 10903 / /
/

ستاره معصومی به لطف شوهر جوانش مهدی قایدی این روزها زندگی لوکس و مرفهی را تجربه می کند و این را از پست و استوری های ستاره معصومی به وضوح می توان فهمید.

پس از جنجال هایی که ستاره معصومی در اینستا به راه انداخت، حالا مهدی قایدی با انتشار عکس دونفرشون و استیکر چشم و نظر مورد انتقاد قرار گرفت.    

ستاره معصومی به لطف شوهر جوانش مهدی قایدی این روزها زندگی لوکس و مرفهی را تجربه می کند و این را از پست و استوری های ستاره معصومی به وضوح می توان فهمید.مهدی قایدی ظاهرا به تیم عربی هم قانع نیست و به گفته خودش سودای اروپا را در سر دارد اما از نظر کاربران فضای مجازی این خواسته مهدی قائدی و ستاره معصومی زیادی است و نمی توانند به آن برسد. از این ها که بگذریم ستاره معصومی از همان ابتدای خروج از کشور تلاش بر نشان دادن سر و وضع پیشرفت کرده شان داشت و همچنان هم دارد و حتی ستاره معصومی از هدیه هایی که از مهدی قائدی می گیرد هم استوری می گذارد.

اما بعد از مدتی این بار مهدی قایدی تصویری از خود منتشر کرد که در پشت سرش ستاره حضور دارد و با تگ نام همسرش استیکر چشم و نظر هم گذاشت! این حرکت بسیار مورد انتقاد هواداران او نیز قرار گرفت که یعنی هوادارا آن ها را چشم می زنند؟

ظاهرا باید به این زوج خاطر نشان کرد که با همین هواداران و فالوور ها بزرگ شده اند و ستاره خانم نیز تبدیل به یک شاخ اینستایی شده است.

البته این زوج جوان گویا به خانواده خود هم علاقه زیادی دارند و بیشتر از این اینکه با دوستان خود به خوشگذرانی و رفیق بازی بپردازند اوقات فراغت خود را با اعضای خانواده خود سپری می کنند. در همین راستا به تازگی ابوالفضل برادر مهدی قائدی و سبحان برادر کوچک ستاره که دو کودک دهه نودی هستند به دبی سفر کردند و در کنار ستاره و مهدی اوقات خوشی را سپری می کنند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.