کد خبر : 11004 / /
/

استل برگکمپ دختر زیبای اسطوره سابق آرسنال دنیس برگکمپ و نامزد ستاره فعلی منچستریونایتد دونی فان‌دی‌بیک است.

 

استل، دختر دنیس برگکمپ اسطوره آرسنال که نامزد دونی فان‌دی‌بیک هافبک منچستریونایتد است، در آینده نزدیک از این بازیکن صاحب فرزند خواهد شد.

استل برگکمپ دختر زیبای اسطوره سابق آرسنال دنیس برگکمپ و نامزد ستاره فعلی منچستریونایتد دونی فان‌دی‌بیک است.

دونی فان‌دی‌بیک در این فصل روزهای سختی برای ورود به زمین بازی منچستریونایتد داشته است. این بازیکن ۲۴ ساله هلندی تنها ۶ دقیقه در این فصل برای منچستریونایتد به میدان رفته است. به نظر می‌رسید که پیشرفت چندانی در این تیم ندارد، تا اینکه نامزدش استل برگکمپ اعلام کرد که در انتظار به دنیا آمدن اولین فرزندشان هستند. احتمالاً با این خبر دیگر از اینکه نیمکت‌نشین شده ناراحت نیست! دونی عکس خودش و استل خندان را در اینستاگرام پست کرد و نوشت: «خوشحالم اعلام کنم که ما داریم بچه‌دار می‌شویم.» استل ۲۵ ساله هم با به اشتراک گذاشتن عکس دیگری این خبر را در اینستاگرامش اعلام کرد. 

این زوج در آمستردام با هم آشنا شدند و خیلی زود رابطه خوبی را با هم آغاز کردند. بعد از اینکه دونی به منچستریونایتد پیوست استل هم خیلی زود به او ملحق شد و اکنون آماده استقبال از سومین فرد از خانواده کوچک خود هستند.

روزهای نخستین در لندن

یک سال از پیوستن دنیس برگکمپ به آرسنال می‌گذشت که این دختر متولد شد. او در لندن به دنیا آمد؛ شهری که دنیس به مدت ۱۱ سال در آن اقامت داشت و سه قهرمانی لیگ برتر را با توپچی‌ها به‌دست آورد. زمانی که استل کوچک بود در ورزشگاه هایبوری به پدرش پیوست و جام قهرمانی لیگ برتر را در دست گرفت. فوتبال در خانواده آن‌ها حرف اول را می‌زد به همین دلیل اصلاً تعجبی نداشت که خودش هم با یک فوتبالیست ارتباط برقرار کند.

آغاز آشنایی

استل و دونی در تابستان ۲۰۱۹ با هم آشنا شدند. اوایل آشنایی سعی داشتند که رابطه خود را از دید عموم پنهان نگه دارند اما لذت به اشتراک گذاشتن شادی‌ها در اینستاگرام میتواند هرکسی را وسوسه کند. در یکی از روزهای کریسمس یک عکس عاشقانه از خودشان در مقابل درخت کریسمس پست کردند. استل زیر عکس نوشت: «ما کریسمس را به شما تبریک می‌گوییم.»

تعطیلات رمانتیک

وقتی رابطه را علنی کردند مسافرت‌های بی‌نظیرشان هم شروع شد. و البته که همه ما را هم با عکس‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی پست می‌کردند، شریک سفرهای‌شان کردند. آنها به مناطق خیلی دیدنی و جذابی سفر می‌کردند از جمله ایبیزا و جنوب فرانسه. خوشبختانه منچستر را هم خیلی دوست دارند.

دختر دنیس برگکمپ

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.