کد خبر : 11110 / /
/

در میان مهاجمان تازه دعوت شده الهیار صیادمنش به لیست اسکوچیچ بازگشته است. حداقل روی کاغذ این مهاجم جانشین طارمی است. اما در روز مسابقه مقابل لبنان 2 احتمال ممکن است:

بعد از عدم دعوت مهدی طارمی، اسکوچیچ ناچار به تغییر ترکیب تیم ملی فوتبال است.

  لیست تیم ملی در روز 15 آبان ماه سال جاری اعلام شد. در این اردو بر خلاف روال گذشته، با تصمیم اسکوچیچ، نام مهدی طارمی از لیست تیم ملی کنار گذاشته شد. حالا بعد از کنار گذاشته شدن مهاجم ملی‌پوش، گمانه‌زنی‌ها در خصوص جانشین وی یا ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل لبنان در مقدماتی جام جهانی، افزایش یافته است. 

در میان مهاجمان تازه دعوت شده الهیار صیادمنش به لیست اسکوچیچ بازگشته است. حداقل روی کاغذ این مهاجم جانشین طارمی است. اما در روز مسابقه مقابل لبنان 2 احتمال ممکن است:

یک) در این دیدار تیم ملی با 2 مهاجم به میدان برود. در این صورت سردار آزمون در کنار یکی دیگر از مهاجمان تیم ملی باید به میدان برود. با این اوصاف کادرفنی تیم ملی باید از میان کریم انصاری‌فرد، کاوه رضایی، مهدی ترابی، الهیار صیادمنش، علی‌ قلی‌زاده و مهدی قایدی یک بازیکن را انتخاب کند. البته بعید است که قایدی از ابتدا یا به صورت کامل در زمین حضور داشته باشد.

دوم) تیم ملی در غیاب طارمی با یک مهاجم به میدان برود. در این صورت احتمالاً  از سروش رفیعی و سامان قدوس به عنوان هافبک میانی بهره گرفته می‌شود و با تکیه به قدرت بازیکنان کناری تیم ملی برای کسب گل تلاش می‌کند. به هر حال سروش رفیعی  یا سامان قدوس به صورت کامل به میدان نمی‌روند و جانشین یکدیگر خواهند شد.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 15:30 روز پنج‌شنبه 20 آبان در چارچوب دیدار مقدماتی جام جهانی، مهمان لبنان است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.