کد خبر : 11120 / /
/

. شنیدیم فرهاد مجیدی که علاقه زیادی به سبک بازی رضا دهقانی دارد و در نقل و انتقالات تابستانی هم خواهان این بازیکن شده بود با او تماس گرفت و پیشنهاد داد پیراهن آبی استقلال را بپوشد.

فرهاد مجیدی که علاقه زیادی به سبک بازی بازیکن سابق پرسپولیس علاقه داشت، با او تماس گرفت و پیشنهاد داد پیراهن آبی استقلال را بپوشد.

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، رضا دهقانی وینگر جوان پرسپولیس توانست تأیید فسخ قرارداد خودش با این تیم را بگیرد.

رضا دهقانی که تابستان امسال از نساجی به پرسپولیس پیوست، یکشنبه شب گذشته در آخرین ساعات فصل نقل و انتقال قرارداد خود را با این باشگاه در سامانه سازمان لیگ فسخ کرد.

البته اقدام این بازیکن تا عصر دوشنبه مورد تایید سازمان لیگ قرار نگرفته بود اما پس از بررسی مستندات، فسخ قراردادش تایید و نام این بازیکن هم بین نفراتی که قرارداد خود را فسخ کرده‌اند درج شد تا دهقانی برای انتقال به باشگاه دیگر مشکلی نداشته باشد. دهقانی در زمان حضورش در پرسپولیس فقط یک بار به عنوان بازیکن تعویضی و در دیدار با آلومینیوم اراک به زمین رفت.

اما شاید نکته جالب که ندانید پیشنهاد جالب تیم رقیب بوده باشد. شنیدیم فرهاد مجیدی که علاقه زیادی به سبک بازی رضا دهقانی دارد و در نقل و انتقالات تابستانی هم خواهان این بازیکن شده بود با او تماس گرفت و پیشنهاد داد پیراهن آبی استقلال را بپوشد.

اما رضا دهقانی ضمن تشکر از سرمربی استقلال عذرخواهی کرد و تصمیم گرفت به جای پوشیدن پیراهن آبی و قرار گرفتن روبروی هواداران پرسپولیس به تراکتور تبریز برود که حساسیت کمتری دارد.

همچنین این وینگر جوان رابطه بسیار مطلوب و دوستانه‌ای با یحیی گل محمدی دارد و برهمین اساس با مشورت سرمربی پرسپولیس چنین تصمیمی گرفت.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.