کد خبر : 11222 / /
/

اسکوچیچ وقتی که به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی شد خیلی‌ها از فدراسیون فوتبال و به خاطر اینکه کارنامه درخشانی نداشت انتقاد کردند اما نتایجش در تیم ملی فوق العاده بود.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی روزهای پرفشار و سختی را سپری می‌کند.

اسکوچیچ وقتی که به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی شد خیلی‌ها از فدراسیون فوتبال و به خاطر اینکه کارنامه درخشانی نداشت انتقاد کردند اما نتایجش در تیم ملی فوق العاده بوده و از ۱۲ بازی ممکن ۱۱ برد و فقط یک تساوی در کارنامه اش ثبت شده است.

وی قبل از بازی مقابل لبنان در یک اقدامی عجیب مهدی طارمی ستاره تیم ملی را خط زد تا به همه بگوید تیمش بدون فوق ستاره ای مثل طارمی هم توانایی بردن دارد. اتفاقی که می‌رفت رخ ندهد و اگر ۲ گل دقایق پایانی سردار و نوراللهی نبود؛ شاید اسکوچیچ الان در حال تحمل شدیدترین انتقادات قرار داشت.

یکی از صحنه‌های جالب بازی تیم ملی مقابل لبنان همین مشت‌های گره کرده و خنده‌های از ته دل دراگان بعد از گل تساوی سردار آزمون رو به نیمکت لبنانی‌ها بود. اتفاقی که باعث بروز درگیری بین نیمکت‌های دو تیم و البته اخراج سرمربی تیم ملی شد.

این خوشحالی همراه با خشم و البته از ته دل  اسکو، یک پیام مهم برای اهالی فوتبال داشت. اسکوچیچ با این ژست‌های جالب بعد از گلزنی شاگردانش می‌خواهد بگوید تیم من به یک بازیکن متکی نیست و من ۱۱ ستاره در زمین دارم. حال باید دید اسکوچیچ که در آستانه صعود تاریخی با تیم ملی به جام جهانی قرار دارد چه تصمیمی در مورد طارمی خواهد گرفت و در اردوهای بعدی باز هم ستاره ایرانی پورتو را دعوت خواهد کرد یا خیر.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.