کد خبر : 11265 / /
/

در ماه‌های آغازین حضور عیسی آل‌کثیر در پرسپولیس و همچنین محرومیت این بازیکن در آسیا، باشگاه پرسپولیس نتوانست مطالبات این بازیکن را پرداخت کند

 

این احتمال وجود دارد جلوی بازی کردن عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس گرفته شود.

همان طور که در خبرها آمده بود عیسی آل‌کثیر به پرداخت پول ایجنتش محکوم شده است. آل‌ کثیر و مدیر برنامه‌هایش که از چند ماه پیش بر سر دریافت حق کارگزاری انتقال او به پرسپولیس با هم اختلاف داشتند حالا این ماجرا وارد فاز جدیدی شده است.

در ماه‌های آغازین حضور عیسی آل‌کثیر در پرسپولیس و همچنین محرومیت این بازیکن در آسیا، باشگاه پرسپولیس نتوانست مطالبات این بازیکن را پرداخت کند و همین موضوع سبب اختلاف آل‌کثیر با ایجنتش شد. آل‌کثیر مدعی است مدیر برنامه‌هایش نتوانسته مطالبات او را از باشگاه پرسپولیس بگیرد و به همین خاطر حق کارگزاری خود را به او پرداخت نکرد.

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آل‌کثیر را به پرداخت مبلغ ۵۰۴ میلیون تومان بابت اصل حق کارگزاری به مدیر برنامه‌هایش محکوم کرده است. با توجه به قانون وضع شده در این زمینه هر فوتبالیست باید بین سه تا ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را به ایجنت رسمی خود پرداخت کند و اگر بازیکن از پرداخت این حق کارگزاری امتناع کند، ایجنت می‌تواند از بازیکن شکایت کرده و جلوی بازی کردن او را بگیرد. 

توافق عیسی آل‌کثیر و مدیربرنامه‌هایش مطابق مدارک و قراردادی که به کمیته تعیین وضعیت ارائه شده است، ۸ درصد از اصل قرارداد انتقال او به پرسپولیس بوده است و او باید این مبلغ را به کارگزارش بپردازد. 

آنچه مشخص است با توجه به اینکه بند ۸ درصد در قرارداد او و کارگزارش به صراحت آمده است، اعتراض آل‌کثیر به این رای در کمیته استیناف نتیجه ای برای او نخواهد داشت و همان رای کمیته تعیین وضعیت تایید خواهد شد.

حالا در صورتی که آل‌کثیر پول ایجنتش را پرداخت نکند، ممکن است اجازه بازی برای پرسپولیس نیز از او سلب شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.