کد خبر : 11327 / /
/

در شبی که بازیکنان تیم ملی ایران ۳ بار دروازه سوریه را باز کردند و بازی فوق العاده ای را هم به نمایش گذاشتند و طبعا باید از زحمات ملی پوشان تقدیر شود، آنتن زنده چندین بار از یک هنرپیشه نام برد!

کاملا بدیهی است آنتن تلویزیون در ساعات پخش فوتبال طبعا باید متعلق به بزرگان فوتبال کشور باشد.

در شبی که بازیکنان تیم ملی ایران ۳ بار دروازه سوریه را باز کردند و بازی  فوق العاده ای را  هم به نمایش گذاشتند و طبعا باید از زحمات ملی پوشان تقدیر شود، آنتن زنده چندین بار از یک هنرپیشه نام برد!

پژمان بازغی

مشخص نیست پژمان بازغی چه خدمتی به تیم ملی و فوتبال ایران کرده که احمدرضا احمدی دم به ساعت از این هنرپیشه نام می‌برد؟ اتفاقا کارشناس برنامه هم به همشهری بودن خودش و بازغی اشاره می‌کرد؛ مسائلی کاملاً بی‌ربط به فوتبال و تیم ملی!

در شب پیروزی ملی پوشان مقابل سوریه؛ صداوسیما از یک هنرپیشه قدردانی کرد!

جالب است؛ آنتن تلویزیون در ساعات پخش فوتبال طبعاً باید متعلق به بزرگان فوتبال کشور باشد و در حساس‌ترین لحظات تاریخی که در آستانه صعود به جام جهانی قرار گرفته‌ایم باید بیشتر از تیم ملی و بازیکنان و مربیانشان حرف بزنیم اما یک بازیگر که هیچ ربطی به فوتبال ندارد چندین بار نامش در تلویزیون شنیده می‌شود.

سوال این است؛ ما باید در این زمینه از آقای اسکوچیچ و شاگردانش تشکر کنیم یا به هنرپیشه سینما به زعم احمدرضا احمدی در شبکه ۳ تبریک بگوییم؟ تکلیف را روشن کنید!

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.