کد خبر : 11718 / /
/

مراسم توپ طلا در پاریس برگزار شد و لیونل مسی موفق شد برای هفتمین بار این جایزه را بدست آورد.

 

لیونل مسی شب گذشته به عنوان برترین بازیکن سال ۲۰۲۱ انتخاب شد. از جذاب‌ترین صحنه‌های شب گذشته، لحظه‌ای بود که دیدیه دروگبا نام لیونل مسی را برای دریافت توپ طلا اعلام کرد، واکنش پسران مسی در این لحظه بسیار تماشایی بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  همشهری‌آنلاین،  مراسم توپ طلا در پاریس برگزار شد و لیونل مسی موفق شد برای هفتمین بار این جایزه را بدست آورد.

فوق ستاره آرژانتینی این جایزه را از دستان لوئیس سوارز دریافت کرد و پس از آن در صحبت‌هایی به تمجید از روبرت لواندوفسکی نامزد شماره دو کسب این عنوان پرداخت.

وی گفت: افتخاری واقعی بود که با لواندوفسکی رقابت کنم. رابرت، تو واقعا مستحق توپ طلا در سال گذشته (۲۰۲۰) بودی. همه می دانند که تو باید این جایزه را بدست می آوردی و فرانس فوتبال باید آن را به تو اهدا می‌کرد.

از جذاب‌ترین صحنه‌های شب گذشته، لحظه‌ای بود که دیدیه دروگبا نام لیونل مسی را برای دریافت توپ طلا اعلام کرد، واکنش فرزندان مسی در این لحظه بسیار تماشایی بود. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.