کد خبر : 11761 / /
/

مراسم قرعه کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال ایران با اضافه شدن شانزده تیم لیگ برتری از دقایقی دیگر در سازمان لیگ برگزار خواهد شد.

قرعه کشی جام حذفی فوتبال ایران در فصل جدید و در مرحله یک شانزدهم برگزار شد.

قرعه کشی جام حذفی فوتبال ایران در فصل جدید و در مرحله یک شانزدهم از دقایقی دیگر برگزار خواهد شد. 

مراسم قرعه کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال ایران با اضافه شدن شانزده تیم لیگ برتری از دقایقی دیگر در سازمان لیگ برگزار خواهد شد. 

تیم‌های ویستاتوربین، خلیج فارس ماهشهر، مس کرمان، آرمان گهر سیرجان، قشقایی شیراز، رایکای بابل، نود ارومیه، شمس آذر قزوین، شهرداری نوشهر، خیبر خرم آباد، مس شهربابک، شاهین بوشهر، ماشین‌سازی تبریز، شهرداری آستارا، شهید اورکی اسلامشهر و استقلال ملاثانی از مرحله سوم این رقابت‌ها با برتری مقابل حریفان خود راهی مرحله یک شانزدهم شده‌اند. 

در این مرحله جام حذفی نیز تیم‌های لیگ برتری پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور، فولاد خوزستان، آلومینیوم اراک، گل گهر سیرجان، مس رفسنجان، پیکان تهران، فجر سپاسی شیراز، نساجی قائمشهر، هوادار تهران، صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، پدیده مشهد و ذوب آهن به قرعه کشی اضافه خواهند شد و حریفان خود را خواهند شناخت. 

پیش از شروع این مراسم امیر حسین روشنک مسئول برگزاری جام حذفی با اشاره به اینکه مرحله یک شانزدهم  با حضور 32 تیم برگزار خواهد شد گفت: 16 تیم لیگ برتری، 12 تیم لیگ دسته اولی و باقی تیم‌ها از دسته‌های پایین‌تر جواز حضور در این مرحله را به دست آورده‌اند و احتمال برخورد هر تیمی با یکدیگر در آن وجود دارد. 

* نیما نکیسا و حمید بابایی دروازه بانان اسبق پرسپولیس و استقلال به عنوان مهمان ویژه این مرحله وظیفه قرعه کشی را برعهده دارند.

قرعه سایر تیم‌های به شرح زیر است:

شاهین شهرداری بوشهر - نفت مسجد سلیمان

قشقایی شیراز - پیکان

مس رفسنجان - تراکتور

آرمان گهر - نساجی

ستارگان اسلامشهر - سپاهان

رایکا بابل - ذوب‌آهن اصفهان

نود ارومیه - استقلال

فولاد - شهرداری نوشهر

آلومینیوم اراک - فجر سپاسی 

صنعت نفت - شمس آذر قزوین

مس کرمان - ماشین‌سازی

خلیج فارس ماهشهر  -هوادار

تراکتور - مس رفسنجان

پرسپولیس- ویستاتوربین

مس شهربابک -خیبرخرم آباد

ماشین‌سازی تبریز - مس کرمان

این مسابقات در روزهای 28  و 29 آذرماه برگزار می‌شود. تیم‌ها طبق آیین‌نامه جام حذفی باید حاضر باشند. سال گذشته هم برای تیم‌هایی که از حضور در جام حذفی انصراف دادند جریمه و یک سال محرومیت در نظر گرفته شد. مبلغ جریمه برای تیم لیگ برتری 400 میلیون تومان، 200 میلیون تیم دسته یک، 50 میلیون تیم دوسته دوم در نظر گرفته شد. فینال جام حذفی احتمالاً در خرداد ماه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.