کد خبر : 6085 / /
/

رامین رضاییان متولد سال 1368 می باشد

بیوگرافی رامین رضاییان

رامین رضاییان سمسکندی (زادهٔ ۲۷ اسفند ۱۳۶۸ در ساری) بازیکن فوتبال اهل ایران است. رامین رضاییان سابقه عضویت در تیم‌های صبای قم، راه‌آهن و پرسپولیس، اوستنده و الشحانیه ، الدحیل قطر را دارد. رامین رضاییان اکنون عضو باشگاه فوتبال السیلیه و تیم ملی فوتبال ایران میباشد. رامین رضاییان با انجام دادن ۹۸ بازی رسمی و به ثمر رساندن ۷ گل در باشگاه فوتبال صبای قم، فوتبال حرفه‌ای خود را آغاز کرد. رامین رضاییان ۵۴ بازی رسمی برای باشگاه فوتبال راه‌آهن انجام داده‌است.

استایل رامین رضاییان

رامین رضاییان

رامین رضاییان با انتشار عکس زیر نوشت: 

رامین رضاییان نگذار زندگی از مقابل چشمانت بگذرد و تو فقط نظاره‌گرش باشی

 زندگی را زندگی کن

رامین رضاییان سمسکندی (زادهٔ ۲۷ اسفند ۱۳۶۸ در ساری) بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی سابقه عضویت در تیم‌های صبای قم، راه‌آهن و پرسپولیس، اوستنده و الشحانیه، الدحیل قطر را دارد.

از باشگاه‌هایی که رامین رضاییان در آنها بازی کرده می‌توان به باشگاه فوتبال صباباتری، باشگاه فوتبال راه‌آهن تهران، باشگاه فوتبال پرسپولیس، باشگاه فوتبال اوستنده و باشگاه فوتبال الشحانیه و باشگاه فوتبال الدحیل اشاره کرد.و اکنون عضو باشگاه فوتبال السیلیه و تیم ملی فوتبال ایران میباشد.

رامین رضاییان در دبی

رامین رضاییان (زاده ٢٧ اسفند 1369 - ساری) یک بازیکن فوتبال با ملیت ایران است. وی سابقه عضویت در تیم های صبای قم و راه آهن را دارد. او در تاریخ 6 تیر 1394 به پرسپولیس تهران پیوست. او پس از پایان یک نیم فصل کنار گذاشته شدن از ترکیب پرسپولیس بوسیله سرمربی وقت، یعنی برانکو ایوانکوویچ بدون تیم مانده بود.

او در سال 2015 توانست در شمار فهرست نهایی کارلوس کی روش برای شرکت در جام ملت های آسیا 2015 باشد. او در سال 2015 در بازی ایران-گوام توانست اولین گل ملی خود را به ثمر برساند.

تا دیپلم بیشتر درس نخوانده اما با 185 سانتی متر قد بعنوان دفاع راست در فوتبال درخشید و از پرسپولیس به تیم ملی رسید و حالا زندگی سوپر لوکسی هم دارد.

ازدواج رامین رضاییان
رامین رضاییان

او رابطه خوبی با هوادارانش دارد و درمقابل عکس گرفتن آنها حوصله زیادی به خرج می دهد اما بارها گفته است بعد از پایان فوتبالش ازدواج می کند.

رامین رضاییان

عکس های منتشر شده از رامین رضاییان و همسرش ، همگی از نزدیکان و هواداران او هستند و در حال حاضر مجرد می باشد.

رامین رضاییان

دوران حرفه‌ای رامین رضاییان
رامین رضاییان

صبای قم

او با انجام دادن ۹۸ بازی رسمی و به ثمر رساندن ۷ گل در باشگاه فوتبال صبای قم، فوتبال حرفه‌ای خود را آغاز کرد.

راه‌آهن

رامین رضاییان ۵۴ بازی رسمی برای باشگاه فوتبال راه‌آهن انجام داده‌است و ۱۱ گل نیز در طول حضورش در این تیم به ثمر رسانده‌است؛ پس از چند نمایش موفق در راه‌آهن (فصل۲۰۱۴–۱۵)، رامین رضاییان توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. در همان سال رامین رضاییان به عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ برتر دوره چهاردهم شناخته شد.

پرسپولیس

رامین رضاییان در فصل ۱۳۹۴–۱۳۹۵ لیگ برتر فوتبال ایران با قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست[۴]؛ رامین رضاییان اولین گل خود برای پرسپولیس را در پیروزی ۲–۰ پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان زد. در ۲۶ دسامبر ۲۰۱۵، رضائیان یک ضربه آزاد ۳۰ یاردی در برابر پدیده خراسان در وقت اضافه گل زد تا گل دوم را به ثمر برساند و بازی ۲–۲ مساوی شود.

رامین رضاییان در بازی پرسپولیس و سپاهان پنالتی را پاس داد و مهدی طارمی آن را به گل تبدیل کرد؛ این پنالتی مشابه ضربه لیونل مسی و لوییس سوارز در فوریه سال گذشته برابر سلتاویگو بود. سایت آس اسپانیا به این موضوع اشاره کرد و ویدئو این گل را به اشتراک گذاشت و نوشت: بازیکنان ایرانی مانند پنالتی لیونل مسی و لوییس سوارز ضربه زدند و شاید بهتر از آنها.

همچنین رامین رضاییان گل سوم پرسپولیس به استقلال را در شهرآورد ۸۲ به ثمر رساند.

در تیرماه ۱۳۹۵، وی با اینکه برای فصل بعد هم با پرسپولیس قرار داد داشت ولی با توجه به بندی که در قرار دادش بود این قرارداد را به صورت یک طرفه فسخ کرد و به باشگاه فوتبال چای‌کار ریزه‌اسپور ترکیه پیوست. رضائیان که به همراه ریزه اسپور به اردوی اتریش نیز رفته بود، بعد از مشکلاتی که با این تیم داشت، قراردادش را فسخ کرد؛ و به تیم سابقش بازگشت.

رامین رضاییان

او به‌دلیل تنبیه انضباطی که در پی درگیری لفظی با علی علیپور بود از پرسپولیس اخراج شد.

اوستنده

رامین رضاییان در تاریخ ۹ ژوئیه ۲۰۱۷ با یک قرارداد دو ساله به باشگاه فوتبال اوستنده بلژیک پیوست. وی در فصل ۲۰۱۸–۲۰۱۷ لیگ ژوپیتر بلژیک برای تیم اوستنده به میدان رفت و اولین دیدار خود را روز هشتم مرداد ماه انجام داد. همچنین تا به اینجا کار یکی از مهم‌ترین بازی‌های رامین رضاییان برای اوستنده در برابر المپیک مارسی بود؛ و اولین گل خود را در برابر لوکرن به ثمر رساند.

الشحانیه

در ۱۴ آبان ۱۳۹۷، رضاییان با قراردادی یک‌ساله به تیم فوتبال الشحانیه قطر پیوست.

الدحیل

در ۱ شهریور ۱۳۹۹، رضاییان با قراردادی دو ساله به الدحیل پیوست.

رامین رضاییان

او در تاریخ ۳۰ دسامبر ۲۰۱۴ توسط کارلوس کی‌روش به ترکیب ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ فراخوانده شد. او در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۱۵ اولین بازی خود را در یک بازی دوستانه در برابر عراق انجام داد. او همچنین بازی یک بازی دوستانه مقابل سوئد انجام داد. رضاییان اولین گل ملی خود را در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۵ در پیروزی ۶–۰ در برابر گوآم به ثمر رساند. او موفق شد به‌همراه تیم ملی فوتبال ایران به‌عنوان نخستین تیم آسیایی (و سومین تیم جهان پس از میزبان و برزیل) به جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ صعود کند

پرسش و پاسخ

  • رامین رضاییان کجاست
    رامین رضاییان فعلا در دبی زندگی می کند
  • رامین رضاییان ازدواج کرده است
    زامین رضاییان مجرد می باشد
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.