کد خبر : 6892 / /
/

شخصیت خاصی دارد و در همان نگاه اول می‌شود حدس زد با بقیه متفاوت است. زیاد اهل جار و جنجال نیست اما اگر پایش بیفتد شهر را به هم می‌ریزد.

عاشق بارسلونا و پلی‌استیشن است

بیشتر فوتبال خارجی تماشا می‌کند و از طرفداران پروپاقرص تیم فوتبال بارسلوناست. چون به بازی‌های رایانه‌ای هم علاقه دارد، بخشی از اوقات فراغتش را هم با بازی با کنسول‌های مختلف می‌گذراند. معمولا فوتبال بازی می‌کند و با بارسلونا حریفان را درهم می‌کوبد! البته اهل کتاب هم هست و بخش زیادی از اوقات فراغتش را هم به کتاب خواندن اختصاص می‌دهد.

دستاوردی بزرگ برای سعید معروف | اقتصاد24

 

پدرش دوست داشت دکترای فیزیک هسته‌ای بگیرد

سعید به دلیل شرایطی که دارد برای ناهار و شام بیشتر سراغ رستوران می‌رود. البته خودش عاشق قورمه سبزی و ‌آش رشته‌ای است که مادرش درست می‌کند. دایی‌های سعید کمک ویژه‌ای به والیبالیست شدن او کرده اند. درواقع دایی کوچکش که بازیکن فولاد ارومیه بود، باعث شد تا او بتواند در والیبال بهتر پیشرفت کند. معروف در کل به دایی‌های خود ارادت ویژه‌ای دارد. خودش می‌گوید، مادرش خیلی درباره والیبال و نحوه بازی‌اش با او بحث نمی‌کند اما اگر سرویس خراب کند، مادر او را سرزنش خواهد کرد. اما سعید با شنیدن صدای مادر پای تلفن حسابی شارژ می‌شود. اگرچه پدرش دوست داشته که پسر دکترای فیزیک هسته‌ای بگیرد، اما از اینکه سعید اکنون بهترین بازیکنان دنیا شده، خیلی خوشحال است.

سعید معروف غایب بزرگ نبرد با لهستان | پایگاه خبری تحلیلی فرتاک نیوز

 

سفر فیلیپین را هرگز فراموش نمی‌کند

بدترین خاطرات ورزشی سعید معروف مصدومیت شدید از ناحیه مچ پا در بازی‌های جوانان جهان و ۲۴ ساعت تب ۴۰ درجه در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با تیم پیکان است. الگوی خاصی در ورزش ندارد ولی همواره علی دایی را به عنوان یک ورزشکار تحسین می‌کند. در بین سفر‌هایی که به کشور‌های خارجی داشته است، سفر به فیلیپین راهیچ گاه فراموش نمی‌کند! چرا که در آن سفر یک بیماری و حتی قایق‌سواری را نیز تجربه کرده است. او تلاش می‌کند وارد هر کاری که می‌شود بهترین باشد.

سعید معروف کجاست؟ - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

آرزویش رفتن به خانه خداست

اوقات فراغت کمی دارد اما اگر وقت کند به استخر می‌رود و شنا می‌کند. خیلی اهل سینما رفتن نیست ولی برنامه‌های تلویزیونی و به‌طور ویژه برنامه‌های ورزشی را نگاه می‌کند. یکی از آرزوهایش زیارت خانه خدا است. دوپینگ سعید معروف در ورزش توکل به خداوند است؛ البته به بیان خودش تلاش می‌کند همواره قبل از مسابقه، اگر شده حتی چند ثانیه با مادرش صحبت کند تا انرژی بگیرد. به گفته خودش صدای مادرش به او آرامش و انرژی می‌دهد. یک خواهر مهربان و یک خواهر‌زاده کوچک هم دارد. خانواده‌دوست است و تلاش می‌کند بیشتر وقتش را با خانواده بگذراند. او اخلاق خیلی خاصی دارد. فوق‌العاده مغرور اما در مجموع با معرفت است. به موسیقی خیلی علاقه دارد و اگر بتواند می‌خواهد یک ساز ایرانی یاد بگیرد. فوتبال ایرانی را زیاد نگاه نمی‌کند اما فوتبال اروپایی‌ها را از دست نمی‌دهد و معتقد است تماشا کردن فوتبال جذاب‌تر از بقیه رشته‌های ورزشی است!

معروف: راضی نیستم، می‌توانستیم بهتر باشیم/ همه چیز تحت کنترل آلکنوست

به مارک ساعتش خیلی اهمیت می‌دهد

غذای بیرون از خانه زیاد می‌خورد. مشتری ثابت رستوران نزدیک خانه‌شان است. از تجملات بیزار است اما به ساعتش بسیار زیاد اهمیت می‌دهد و همواره می‌گوید مرد‌ها باید ساعت مچی شیک دستشان کنند. کفش‌های سعید معروف حتما باید اوریجینال باشند. در مجموع می‌توان گفت سعید معروف آدم مارک‌بازی است! دست فرمونش چندان خوب نیست! چند سال پیش یک تصادف بد داشت که صدایش زیاد در نیامد و کسی از آن مطلع نشد.

سعید معروف از آمریکا به ایران برنگشت - تابناک | TABNAK

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.