کد خبر : 6989 / /
/

در این عکس او به نزد پردش رفته که در جایگاه تماشاگران قرار دارد و از برد تیم و گلزنی سردار شادمان است.

 

در این عکس او به نزد پردش رفته که در جایگاه تماشاگران قرار دارد و از برد تیم و گلزنی سردار شادمان است.

 

 

سردار آزمون با پدرش سلفی گرفت.

سردار آزمون

خلیل آزمون و آرزوهای بزرگ برای پسرش

برنامه ورزش و مردم فلش بکی به زندگی آزمون در روسیه زد که دو سال پیش ضبظ شده بود؛ یعنی ۲ سال پیش که هنوز سردار در زنیت بازی نمی‌کرد.

بخش دیگری از این گزارش تدوین شده، پدر سردار آزمون را در حال تماشای بازی فرزندش در استادیوم نشان می‌داد و و صحنه بعدی سردار را نشان می‌داد که به استرس پدرس در هنگام تماشای بازی، لبخند می‌زد.

سپس حرف‌های پدر آزمون که به صورت جداگانه ضبط شده بود، پخش شد و او گفت: «دوست داشتم سردار پیشرفت کند و به تیم‌های خوب برود و این بزرگترین آرزوی من بود.»

پیشنهاد سردار آزمون از ایتالیا تأیید شد

هر ساله در فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا خبرهایی از پیشنهاد باشگاه‌های مختلف به سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران و تیم زنیت روسیه منتشر می‌شود.

سال گذشته در همین روزها خبرهای زیادی از علاقه باشگاه ناپولی ایتالیا به آزمون در رسانه‌های این کشور منتشر می‌شد اما باشگاه زنیت این پیشنهادات را تکذیب می‌کرد.

آزمون که این فصل قراردادش با زنیت تمام می‌شود، احتمالاً در نقل و انتقالات زمستانی به تیم دیگری می‌رود تا علاوه بر کمک به زنیت تا حداکثر زمان ممکن برای قهرمانی، به درآمدزایی این باشگاه از طریق ترانسفر هم کمک کند.

«خاویر ریبالتا» فصل گذشته مدیر ورزشی باشگاه زنیت بود و نقل و انتقالات باشگاه زیر نظر او انجام می‌شد. او که اخیراً از زنیت جدا شده است، در گفتگویی به بحث پیشنهاد باشگاه ناپولی به آزمون در سال گذشته واکنش نشان داد.

ریبالتا در این خصوص به رادیو ناپولی گفت: زمانی که در زنیت بودم، یک بار با من تماس گرفته شد؛ حتی از یک ایجنت اما باشگاه به توافق نرسیدیم

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.