کد خبر : 6992 / /
/

هواداران پرسپولیس مدعی هستند شبکه سه سیما علیه پرسپولیس به صورت علنی موضع گیری کرده است

 

بازی پرسپولیس باز هم قرار است از شبکه ورزش پخش شود و این اصلا خوشایند هواداران پرسپولیس نیست. آنها می‌گویند از وقتی یحیی گل محمدی مقابل فوتبال برتر موضع گرفت، شبکه سه با پرسپولیس سر ناسازگاری گذاشته است.

درگیری هواداران پرسپولیس

گویا رویارویی شبکه سه و یحیی گل محمدی و تیم پرسپولیس علنی شده و به همین دلیل مثل بازی قبلی، قرار است بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی از شبکه ورزش پخش شود.

پرسپولیسی‌ها می‌گویند تیم ما مدعی اول قهرمانی بوده و با توجه به حساسیت بازی‌ها باید بازی پرسپولیس از شبکه سوم پخش شود. اما شبکه سه قرار است بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان را پخش کند که تاثیری در سرنوشت قهرمانی دو تیم و به ویژه استقلال ندارد و این موضوع نشان دهنده رویارویی مستقیم شبکه سه ای‌ها با پرسپولیس و گل محمدی است.

پرسپولیس

همین موضوع باعث شده هواداران پرشمار پرسپولیس فرصت را غنیمت شمرده و در کمپینی همدیگر را دعوت به تماشای بازی‌های پرسپولیس از یوتبوب باشگاه کنند تا فرصتی برای درآمدزایی باشگاه هم ایجاد شود.

باید دید در نهایت واکنش مدیران و مجری‌های شبکه سه به این موضوع چه خواهد بود؟

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.