کد خبر : 7018 / /
/

در چند سال گذشته، علیرضا فغانی قبل از مهاجرت به استرالیا با حاشیه های عجیبی در فوتبال ایران دست به گریبان شده بود.

در چند سال گذشته، علیرضا فغانی قبل از مهاجرت به استرالیا با حاشیه های عجیبی در فوتبال ایران دست به گریبان شده بود.

سال ۱۳۹۷ بازی پرحاشیه پرسپولیس و سپاهان، سرمربی وقت اصفهانی را عصبانی کرد. امیر قلعه نویی که از اتفاقات حاشیه‌ای آن دیدار دل خوشی نداشت علیه علیرضا فغانی داور همان مسابقه مصاحبه تندی انجام داد.

قلعه نویی در آن مصاحبه گفته بود؛ «به نظرم این آقا یک خودشیفتگی کاذب پیدا کرده و از بالا به پایین به همه تیم‌های فوتبال، بازیکنان و مربیان نگاه می‌کند. خودش را قلدرخانِ فوتبال ایران می‌داند. هیچ کس هم جرات ندارد به او بگوید بالای چشمت ابرو است. نه دپارتمان داوری نه کمیته داوران هیچ کس با او برخورد نمی‌کند و تنها موضعش هم امیر قلعه نویی است. وقتی هم حرف می‌زنی می‌گوید اخراجت می‌کنم! رفتی یک موفقیت خوب به دست آوردی؛ خب خدا پدرت را بیامرزد؛ باید بیایی و در ایران افتاده تر باشی نه این که قلدربازی در بیاوری.»

حالا قلدرخان داوری جناب آقای فغانی؛ البته به زعم امیر قلعه نویی دوباره به فوتبال ایران می‌آید و گفته می‌شود علاوه بر کمک کردن به جریان داوری، دربی حذفی تهران را هم سوت خواهد زد؛ مراقب خودت باش قلدرخان...

هر چند چنین نوشته‌ای به معنای تایید حرف‌هایی که درباره فغانی گفته و ادعا شده نیست. این داور جزو افتخارات فوتبال کشورمان در دنیای داوری محسوب می‌شود و بهتر است زاویه نگاه خودمان را عوض کنیم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.